Saturday, September 12, 2009

TAG Ramadhan dari Sang Kancil

wah...x baik tau...
ada ker bulan2 ramadhan di bagi nya aku TAG..
lain kali bagi aku smart tag yek...
leh gak wat bayar tol masa balik kg..
huhuhu....

ni si kancil biru la nie... (biru ker kancil??huhuhu)
dia bagi aku TAG..
x per dik non...akak ko wat yek..
meh sini tgk apa jawapan dr akak lak yek...

1) Saya suka???

wah...saya suker apa yek?? makan kot...atau pun blogging kot..atau pun membaca...huhuhu...sumer suker la...

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang...

Baju raya yang lom ku temui lagi..sbb td baru balik dr The mines, satu baju pun x jumpa..
huhuhu...beraya kah aku nanti??hehehehe

3) Bila rasa tension saya akan

huhuhu......sama la jawapan ngan nizaa.. akak pun suker tido dik.. Tido lagi bestkan..x yah pikir apa2..hehehehe

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum

- bila terdengar lawak dr RADIO..mcm HOT FM tu...sure tersenyum sendirian
- tetiba teringat kisah2 lama dengan kawan2 sekolah la, tempat kerja la...
- bila melihat telatah anak2 yg membuat aku lagi tersenyum lebar..hehehehe..

5) 3 perkara yang buat saya menangis

mak aih...ada lagi ker soklan..hingat dh habis...
- menangis kerana sedih
- menangis kerana gembira
- menangis kerana sakt..huhuhuu

6) Kalau saya ada rm100k?

RM100K....emmm nilai tu mest dh sikit pd masa hadapan kan?? leh x beli RUMAH?? huhuhu

7) Sila beri 3 nama untuk di tag
oh...nak kene bagi nama lak yekkk
- Cik Mila
- Cik Nkara
- Pn Zana (aku tau ko rajin baca blog aku kan??)

K...selamat la pada yg kene ngeTAG..dn kau dh selesai wat TAG..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...