Thursday, August 03, 2017

Selamat Hari Jadi Huzaiman yang ke 6!

29.07.2017 - Sabtu

Sabtu lepas hari jadi Huzaiman yang ke 6..... jadi sebagai memenuhi hajat dia nak ajak kawan2 datang makan.. jadi saya buat la makan2 untuk jiran2 jer...

Panggil anak2 aja... makan apa yang ada jerla..hik3



Belikan kek sebiji kecik jer....

Bukan nak makan kek sebenarnya.. dia nak ada gambar jer... sabar jerla..hahahaha


Abang Danial jer tak ada dalam gambar

Ni kalau dia tahu mesti marah...huhuhu.. Nak wat macam mana.. abang Danial ada kat asrama kan...

Jadi gambar bertiga jerla...



Ni pun ada yang lom sampai...

Mana yang sempat jerla bergambar....

Nampak tak.. lelaki lagi ramai dari perempuan... sini majoriti anak lelaki ramai... kalau kuar main.. penuh la anak2 lelaki kat depan....

Nanti masing2 dah besar... lagi la....


Kawan sebaya... semua lahir pada tahun 2011.

Dari kiri Qayyum, Umar, Huzaiman dan Syahiem....

Semoga mereka membesar dan menjadi anak yang soleh.... AMIN



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...