Friday, September 18, 2009

Tertunailah Hasrat Di Hati

Tertunailah Hasrat Di Hati..
wah....mcm pernah dgr kan TAGLINE ni..
ni TAGLINE kak Ina KL.. (marah kak Ina)
pinjam sat yek..huhuhuhu.....

kan hari tu nak saaaaaaaannnnnngaaaaattt makan PIZZA HUT..
tapi x dapat makan kan??sebab FULLY BOOKING..
Pizza Hut x dapat, tp dapat KFC
maka kene gak la makan sebelum nak raya nie kan..
hahahaha.....

pizza



ni Pizza Hut kat Warta Bangi...
hari tu kan kene book sebelum dtg...so aku sepakat g lepas berbuka
so..dlm kul 8.15 mlm sampai arrr....
sekali lom leh masuk lagi..so kitaorang order dulu..
Pizza Hut ini di sponsor oleh adik aku, Nopa la..
tau arr dpt gaji...eksyen tul banjer aku kat PIZZA..muahahah


pizza



Dalam kul 8.30mlm kitaorang pun masuk makan..
huhuhu...amat sedey sekali, kerana kedai tu sangat lintang pukang..
mcm kene serang dek lanun..
x berkemas lagi walaupun dh pukul 8.30mlm..
dengan jawapan "kami x cukup kakitangan kak"
huhuhuu.........sedey tul...ramai pakat dh cuti kot..

pizza



perghh.............order pizza tuna yek..
my peberet pizza tu...g la berkali2
yg itu gak aku akan order, hawaian chiken dh kurang arr cikit

pizza



itu spegetthi tuk anak bujang aku..
derang kan tau tu spagetthi ke apa..
janjji di kategori sebagai mee... letak maggi pun derang kata mee gak..

pizza



ni dia orang yang bajer aku sekeluarga..
mak su aka adik ku Nopa..
ko awal2 dh g perabih duit..
nanti ujung bulang dok kenen2 kat BF la, kat Mak la, kat Abg2 ko la..
last sekali mangsa ko, akak ko nie yg cun gak ko mintak..

pizza



huhuhu....ayahnya melayan si abang nak minum air..
nak air gas aja...sorry yek.. dilarang keras..
maka air milo jer leh minum..hehehe

pizza



dan yang terakhir nak posing gak..
Zulfadhli...hehehe
memula duk dendiam dlm stollerm pas tu meragam..
bermakna nak bangun la tu..
kasi duduk atas riba terus diam..
malangnya dia x leh joint makan..sebab under age haha
maka minum la susu ibu yang sure sihat dan berkhasiat yek...

mak kesimpulan nya...
ramadahan tahun ini aku berjaya gak makan pizza seperti tahun2 sudah..
maka tahun akan datang tgk la pulak..
adakah hasrat ku dapat ditunaikan tau tidak..
hehehe....

so..mcm biasa..
aku still nak wish..
"SELAMAT HARI RAYA" <---mood nak raya nie..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...