Tuesday, September 29, 2009

Di Rumah Arwah Tok Mahmud

wah....sumer lepas makan kat rumah berpakat kuar beraya..
kami sekeluarga berpakat menuju ke rumah PJ dahulu..
memula nak g umah Tok Alang..
tp x der rumah lak..
kendian bertukar ke rumah arwah Tok Mahmud lak..

kereta



3 buah kereta jer yang pergi..
mak ngan ayah aku naik kete angah aku..
aku anak beranak, abang aku anak beranak..
kakak aku anak beranak..
adik aku jer single minggle..
dia naik la kete mana yang kosong..hahaha


img 001



sampai jer kat rumah arwah Tok Andak,
anak beranak dia ada kat citu..
maklumla raya pertama..
pakat berkumpul bersama la..

img 002



kami sekeluarga memang every years akan pergi ke PJ
selalu melawat arwah masa sakit dulu..
walaupun arwah x der sejak tahun lepas,
sekarang melawat Nek Andak jer...
itu pun kakadang ada gak x sempat beraya...
mungkin masa tu x der org kat rumah kot..

img 003



keadaan di rumah arwah Tok Andak masih seperti dahulu..
x ada perubahan langsung..
cuma terasa sunyi la cikit..
selalu tok andak yang rajin melayan tetamu..

img 004



tapi aku rasa cam pelik jer kan...
gambar kat atas tu mcm x der kaitan langsung ngan citer aku kan?
maaf la yek.. Nek Andak masuk kat dalam..
dia cukup pemalu nak bergambar..
lepas tu aku lupa nak snap gambar sekeliling..
sebabnya..dh banyak sgt gmbr aku kat rumah dia ni..
so..jadi cam x excited nak ambik gambar area umah dia..
hahaha.... lain kali aku ambik yek...

2 comments:

  1. saya dalam kete avanza tu ketika gambar diambil.tima kasih!

    ReplyDelete
  2. sumijelly7:58 PM

    @cik norfa,
    eee....sibuk jer nak enterpframe...!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...