Tuesday, September 08, 2009

Jamuan Berbuker Poser Family..

tarikkkk naaaappppassssss...........leeepppppaaasssss......
huhuhu...wat senaman dulu...
sebelum tu nak minta maaf kan sepupu aku UKA..
kerana telah mengkhabarkan berita ini di last minute..
kul 8.00 pagi Atam dah remind aku, kul 6.30ptg baru aku remind ko..
huhuh,,,betapa kejam nya aku padamu...
sorryy....raya nanti la ko ganti balik yek.. :)

k...actually..my mak Tam la..yang buat..
wat makan2 bersama keluarga Haji Idris..
kira family reunion la ..
baper org jer yg tinggal adik beradik mak aku nie..
Mak aku, Atam, Ateh, Acik Ah.. emmm 4 beradik jer tinggal..
yang lain sumer dh meninggal dunia.. (Al-Fatihah)

acara berbuka poser nie berlangsung pada 31.08.2009..
sempena Hari Kemerdekaan la sekali..
kira ramai juga yang hadir..
kalu nak detail ceritanya..
korang leh semak kat sini...
korang g la baca dari entry sepupu aku yekk...
aku x der idea nak nulih lak tetiba..
so...meh..kita menatap gambar...

jamuan
Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Terawih


jamuan


jamuan


jamuan


jamuan



huhuh...malas sunguh aku ni kan..
aku tempek gambar jer..
nak tau citer selanjutnya korang g la jenguk kat sini

2 comments:

  1. wah..meriahnya bila berkumpul ramai² yer..tumpang gumbira lak
    .-= wana´s last blog ..Usratty Berbuka Di JM Beriani =-.

    ReplyDelete
  2. sumijelly8:02 PM

    @wana,
    hehehe...memang seronok..
    makanan pun meriah gak..
    hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...