Tuesday, September 15, 2009

Kereta Hebat!

Danial : wah...ibu...hebat arr kereta tu.......hebat la ibu!!

tu kata2 dari anak aku..
aku pun x tahu tang mana la hebatnya...
anak2 kalu bercakap memang sangat jujur...

pueh la aku cari mana la kereta hebat tu..
macam mana la rupanya...
hebat sangat ker?? sampai anak aku kagum sungguh ngan kereta tu?

Aku : kereta ayah x hebat ker?
Danial : x, kereta tu hebatla ibu!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

kereta



inilah keretanya,...
beria2 suh aku ambik ngan kereta tu...
layan jerla anak bujang aku nie...
huhuhu......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kereta

Hebatkah?? huhuhu..
cam ada ciri2 nak beli kereta racing la pulak anak aku nie...
alahai pemilik kereta itu..
bertuah sungguh anda, kerana anak ku memuji keretamu..
hehehee..............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...