Wednesday, September 16, 2009

Aku berada di JAPAN?

Selamat Hari Raya,
Kepada Saudara Sedari,
Sethaun Hanya Sekali,
Merayakan Hari Yang Mulia Ini...


Chewah....bernyanyi-nyanyi aku ni kan..

hehehe...tau la nak raya dah Ahad nie kan..
Raya, raya gak..
update blog tetap kene update...

Actually entry nie lama nak update,
tp x berkesempatan lak... asyik lupa jer..

img



tau kan apa itu??
ISETAN OF JAPAN...
oh...adakah aku berada di Japan?
oh tidak...aku berada di KLCC..
masa nie aku baru pas berbuka poser ngan Blogger kat The Apartment
dah alang2 ker sini...singgah la sebentar ketemu kawan...

img



Mesti korang tertanya...asal aku sibuk nak citer pasal Isetan Of Japan nie..
haaa....ni la nak bagi tahu..
ini la kerja pertama aku selepas SPM..
SPM jer yek..aku tidak la pandai bila belajar..
Pas SPM trs bekerja kat sini...
sejak tahun 1998 sehingga 2002 aku kerja kat sini...
banyak kenangan tau....

oh ya...gambar atas tu Promoter CK..
dari aku kerja sampai la nie... ada lagi..
lama tul ko kerja kak.. x bhusan ker??
hehehe........


img



ini lak acara nak bergambar bersama kengkawan aku..
actually mana leh ambik gmbar kat citu..
tapi aku curi2 ambik gambar la,,
tau dek security, mau kene tangkap..
hahaha........

img


dari kiri : NURUL, aku & MIMI



ohw....derang pun masih setia bersama ISETAN..
sesama membesar di ISETAN.. chewah...
derang nie masih lagi bekerja di citu...semoga murah rezeki yek..
dari sebelum kahwin, sampai dah beranak pinak...
masih mencari rezeki di citu...
aku jer yg dah berhenti...hehehe

img


Dari kiri : NURUL, aku & ANNIM



memang banyak kenangan aku ngan KLCC ni tau..
aku la 1st batch pekerja kat citu..
kiranya masa GRAND OPENNING kitaorang la merasmikan..
dari bangunan tu kosong hingga la penuh dek barang..
kita orang gak la yg menysusun sumer nya...
ohw..kenangan...teringat2 lak aku..

img



ini adalah ANNIM..
musuh aku masa kerja kat situ...
mana tak jadi musuh..dia dulu konon nak rampas BF aku la..
tapi tu dulu......sekarang memasing dh kahwin dan membawa haluan sendiri...
aku tidak bersama ngan BF yg sungguh mata keranjang tu..
tapi bersama my IR yang ku kasihi...
semoga kenangan lama yg tu, harap padam la yek..hahahaha

img



so..selepas borak2 & mengimbau kenangan lama..
sambil gelak2 besar...hahaha...
aku pun nak la balik gak kan..
my IR ngan anak2 duk tunggu kat umah yek..
ohw..tima kasih la pada adik aku, NOPA kerana jadi photographer tuk aku..
kalu tidak..cam ner nak bergambar galak kan...
so..aku harap persahabatan kita akan berkekalan sampai akhir hayat..

SELAMAT HARI RAYA yek kengkawan ku yg berada di ISETAN
selamat pulang ke kampung halaman
dan semoga persahabatan kita terus berkekalan......

4 comments:

  1. uhhh..dah lamenye tak ke klcc =(
    .-= nkara´s last blog ..????STICKY MODE: Kad Raya Untuk Korang???? =-.

    ReplyDelete
  2. sumijelly10:40 PM

    @nkara,
    jom kita g KLCC nak..
    huhu...time raya x ramai org..
    opss..lupa ko balik perak..
    hahaha....aku g ngan family aku jerla..
    hahaha...........

    ReplyDelete
  3. [...] aku dpt msg dr member lama aku lak nak dtg. Maslina aka Chin. Ni kawan semasa aku ker ja kat Isetan. Punya lama giler kami berkawan.11 tahun ko0 Yang datang hr tu Chin with Fiancee (oh..ko dh nak [...]

    ReplyDelete
  4. [...] la pulak dulu2 masa aku kerja kat Isetan, suker tul aku wangian ini. Masa nie kengkawan aku kat sana tibai spray satu badan.. [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...