Monday, September 14, 2009

Salam Lebaran dari Sumijelly

Sempena nak menyambut Syawal, entry ni adalah Sticky Mode yek..
untuk entry terbaru sila scroll ke bawah...
Entry ini akan berada sepanjang nak raya..

Raya



wah...sedar x sedar, minggu nie aja kita bakal menjambut Syawal..
mesti dah tak sabar nak makan ketupat, rendang, lemang, dan kuih raya..
masa nie la nak makan sumerkan...
tapi awas, jgn makan keterlaluan yek..
penat jer menahan lapar dan sabar di bulan ramadhan..
apa salahnya bersabar sedikit ketika menjamu selera di bulan syawal lak..
hehehehe.......

Dikesempatan ini, Sumijelly pun nak memberi ucapan gak..
Disepanjang sumi berblog,
andaila kata ada terkasar bahasa dr segi penulisan..
memohon seribu kemaafan dari kalian..
semoga di Hari Raya ini kita meraikan dengan penuh kesyukuran..
bagi yang pulang kekampung suka la sumi mengingatkan..
berhati2 di jalan raya, ingatlah insan yg menanti di kampung..

Sumi tahun ini beraya di KL dahulu, insya allah
andai berkesempatan akan berkunjung ke Melaka (belah IR lak)

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin dari Sumijelly.com


Raya

6 comments:

  1. sumi....selamat hari raya, maaf zahir dan batin yer....ann link sumi kat blog ann yer... :)

    ReplyDelete
  2. sumijelly4:06 PM

    @Ann,
    Ann....Selamat Hari Raya gak yek..
    k..sumi dh link Ann punya link
    Thanks yek...
    mana alamat?? kata nak kad raya..
    kang x sempat dpt kad raya..
    hehehe......... :)

    ReplyDelete
  3. sumijelly10:43 PM

    @mamibizi,
    dah...sumi dh edit..
    dunn worry...
    x kan tau derang punya..
    hehehe......
    thanks yek ann..
    tunggu yek kad dr sumi...
    hehehe

    ReplyDelete
  4. uit sumijeli,
    samat ari raye ye...
    Mahapkan aku luar ngan dalaman

    err..camne nk wat sticky mode ni ek?
    cepat ajooooo!!!! 8)
    .-= nkara´s last blog ..????Cara Untuk Kurus Tanpa Ubat-ubatan???? =-.

    ReplyDelete
  5. happy raya to u too!!!
    .-= oli´s last blog ..Beraya kat mana?? =-.

    ReplyDelete
  6. sumijelly7:27 PM

    @oli,
    iyer...sama la jugak..
    selamat hari raya yek...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...