Monday, September 21, 2009

Sistem Parking Yang Sungguh Selesa

Wah..masih mood raya ker??
hehehe...x per, raya tetap raya..
entry tetapk ene ada walaupun satu sahaja kan??
ni entry tuk parking lak..
nanti pas baca entry nie, leh la beraya kat cini lak..
heheheh......


Sistem Parking Yang Sungguh Selesa?
ya..betul...
sungguh selesa dan senang tuk mencari parking ko..

Pernah g The Mines Shopping Centre??
ha...ni nak citer cikit..
aku pun dh lama x bertenggek kat citu..
IR aku nie payah cikit nak kuar kalu bawa anak..
maklum la..jenuh nak ngejar si abang ngan si adik nya..
hehehe

park



nak di jadikan citer, dh x der tempat nak mencari baju raya..
terpikir la pulak The Mines..
maka pergi la aku anak beranak....

park



memula masuk aku pasan, ada lampu merah2 di atas kereta..
aku hingat tu alarm @ CCTV ker...
sekali tgk rupanya tu tanda tuk park kereta..

park



andai la kata parking tu ada kereta..
WANRA MERAH akan menyala..
kalu tiada kereta WARNA HIJAU akan menyala..

park



senang bukan??
lagi pun ada PENANDA berapa parking yang kosong @ FULL
amat menyenangkan kalu kita nak cari parking...
x yah nak melilau pusing2 mencari kan??

so...silala berkunjung ke The Mines..
meh memenuhkan parking lot derang..
hahahaha..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...