Wednesday, September 30, 2009

3 adik beradik perempuan

yup....aku hanya ada 5 orang adik beradik..
aku anak ke 4 dari 5 orang..
2 lelaki dan 3 perempuan..

seperti yang korang tahu..
4 dah kawen, tinggal sorang jer single mingle...
jadi...bukan selalu leh berjumpa ngan akak aku yg sorang nie..
selalu turun, tp x sempat bersua..
akak aku nie gila2 sikit..
suka suki turun KL, suka suki balik Lipis..

my sis



kekadang...pagi dh sampai KL,
petang dh sampai gak kat Lipis..
dia nak dtg, terus dtg...
nak balik pun terus balik..
maka sangat susah aku nak berjumpa selalu..

my sis



ada kesempatan nie..
pakat2 ambik gambar bersama...
tu ngah pregnant anak yang ke-6..
huhuu....

4 comments:

  1. kak sumi
    kedai tuh kat kl berlambak la
    kat Shah Alam kat plaza alam sentral pun ada besar nyer. kat wangsa maju ada kat ampang ada kat amcorp mall ada pastu kat kajang pun ada gak rase nyer

    ReplyDelete
  2. sumijelly5:06 PM

    @daydeck86,
    ko nie kan dik....sampai kat sini ko comment..hahaha...
    oh.,.ada yek kat area lembah kelang..
    akk x tahu...hehehe...
    terima kasih la atas infonya yek...

    ReplyDelete
  3. daydeck8610:26 PM

    BIASA LA KAK SUMI MANO DAPEK JO DEN KOMEN
    AHAHAHAHAHAAAA

    ReplyDelete
  4. sumijelly3:14 AM

    @daydeck86,
    eksu memang.... sompek laie tu...
    hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...