Monday, September 28, 2009

Potret Keluarga Raya 1430H

Potret



wah...ni la potret keluarga Sumijelly...

bertemakan UNGGU..ni tema 3 tahun lepas... recycle la balik...

x baik membazir.. pakai apa yg ada, tambah mana yang kurang..hehehehe....

aku pun leh terlupa nak bergambar ngan keluarga aku... adik beradik sumer ada balik berkumpul..tp masing2 sibuk nak melayan anak2.. dah la kakak dan my SIL pregnant..memasing melayan mood mengandung... hahahaha

anakku



ishk...anak2 aku nie kan.... tu yang malas kalu nak pakaikan baju lelawa..korang tengok....tengok.. habis derang berlari2 kar area umah mak aku...

dah la umah mak aku tu sekangkang kera jer...songkok ilang tah kemana, sampin pun pakai dah mengelebeh... tu baru kul 10 pagi, kalu petang nanti korang tgk la..sumer ilang..hahaha....

4 comments:

  1. janji rayer tetap on ehehehe :)
    .-= annapeje´s last blog ..? 1st rayer d BU? =-.

    ReplyDelete
  2. sumijelly10:35 PM

    @annapeje,
    yup...yg penting anak2 suker pakai baju baru..
    hehehehe......

    ReplyDelete
  3. sumijelly, cantiknya baju raya..purple sedondon tu.. kami tahun ni tak sama kaler..he..he
    .-= littlemama´s last blog ..Raya Stories – Part 3 =-.

    ReplyDelete
  4. sumijelly12:46 AM

    @littlemama,
    ala..baju tahun2 sudah...
    cuma menambah si abang punya jer..
    hehehe...suami x suker banyak koleksi baju melayu..
    dia bukan jenis pemakai..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...