Friday, September 11, 2009

Apa yek aku dapat?

Huhuhu...cian korang..
sure tertanya2 apakah benda nya itu?
ala...korang nie..saja nak kasi korang teka teki..
kasi korang tertekan cikit..
dh la nak raya kan..jadi kasi korang cergas cikit..
cergas memikir kan nya..
heheheheh...

ala...apa benda yek aku dapat ngan harga RM 25.40?
iyerla...iyerla..
nak kasi tahu la nie..
leh sabau x..??
korang nie memang...
x sabau..sabau kan?

ni ha...kalu korang nak tahu la...
aku beli menu semalam tuk berbuka
sumer total nya RM 25.40

makanan



ni aku totalkan yek...
3 ketul Ayam + 2 bungkus nasi ayamnya = RM 9.00
Nasi beriyani Ayam = RM6.00
Nasi Lemak kosong = RM 1.20
Murtabak Ayam = RM 2.00
Donut (5 ketul) = RM 2.00
Air Soya = RM 2.00
Tau Foo Faa (2 bungkus) = RM 2.00
Pizza (1 slice) = RM 1.20

TOTAL KESELURUHANNYA = RM 25.40

makanan



Mahal ker?? ni makanan tuk 3 dewasa, 2 kanak2 tau..
hehehe....makan x hingat kan aku nie...

makanan



korang hingat anak2 aku tu x kuat makan??
donut tu kalu kasi 5 ketul kat derang..
sure licin...memang kaki donut anak2 aku nie tau...

makanan



ni gambar iskandar sebelum nak demam..
pas berbuka jer...badan dh lembik..
patutla dia meragam2 cikit..
ala2 nak manja ngan ibunya..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...