Friday, September 18, 2009

Makan spaggetthi guna STRAW?

korang tingin nak makan mee, spegetthi atau maggi guna STRAW??
haa.......meh cini aku nak bagi tau cara2 nya..
ni ko leh belajar ngan anak aku jer..

ngapa?? x caya??sila percaya yek... si Iskandar ajar tau..
bukan si Abang nya..
dia leh ajar korang cara nak gunakan STRAW tu..

koran gleh cuba buat kat rumah, restoran, atau dimana jua..
x perlu susah2 nak beli penyepit @ chopstick tu yek..
hanya dengan STRAW korang leh makan tau...

ni aku attach sekali gambar cara penggunaan nya yek...


chopstick



memula korang lipat STRAW air yek..
di ulangi STRAW air tau..
itu adalah STRAW minuman yek..bukan penyepit biasa yek

chopstick



korang kepit mee @ spagetthi @ maggi korang..
kepit kemas2... kemudian..

chopstick



korang angkat jek..
nah..tgk..banyak gak anak aku sepit spegetthi tu..
wah...tererr tul anak aku nie..
dh x der benda la tu nak di buat..
dengan straw pun ko leh wat mainan yek...

korang nak cuba??
sila praktikkan di rumah sebelum nak chellange anak aku yek..
muahahahaaaaaaaa,...............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...