Tuesday, September 08, 2009

Pizza Hut bertukar ke KFC??

huhuhu....ada story mau citer cikit..
hari jumaat yang lepas, konon nak g makan kat luar..
huhuhu....IR ku janjji mau makan luar..
aku kata...nak makan PIZZA HUT la..
so..kuar la kami ber-6 ke WARTA Bangi...

makan



tgkla anak2 ku...
sungguh susah nak berpimpin tangan..
memasing nak berjalan sendiri...
sampai mak sunya terpaksa mengheret ke tepi...huhuhuu

makan



wah...of course la tuan blog kene enterframe kan..
nama pun blog sumijelly...
so..sila jgn pertikaikan yek....!


makan



wah.. dr jauh ku sudah bauk Pizza Hut ...
terasa lapor ko...
tp.........malangnya..
kehadiran kami di tolak..
kerana "FULL HOUSE"...chait...
x merasa aku pizza hari tu..rupanya kene booking sebelum dtg..
waah...sekarang nie main booking2 la pulak.. mana aci kan?

makan



kalu korang perhatikan belakang org yg tgh menadah tangan membaca doa tukan..
ada nampak gambar apa??
oh..semestinya KFC.... huhuhuhu....
x dpt makan Pizza Hut..di ganti pulak dgn KFC..
kan ker derang nie satu mak bapak..
sama jer la kan....

makan



oh ya .... lupa mau bagi tau..si Danial yg membacakan doa berbuka yek..
kami hanya mendaha tangan dan mengaminkan sahaja..
sekarang anak ku udah pandai membaca kalu aku tiba waktu makan..
tp kekadang x moh gak...ikut mood dia la.. huhuhu

makan



huhuh...si Iskandar di kawal selia oleh ayahnya..
susah ko budka kecik nie..
sumer nak di makan jer..
sampai polok2 mulut dia...

makan



tu dia...buruk lantak tol family sumijelly ni kan..
licin..selicin licin nya..
x tinggal baki..kecuali tulang aja..
hahahaha...
sebaik tulang, kalu leh telan, mau aku telan aja..
huhuhuh..............

makan



potret family yg lepas kekenyangan..
hingat senang ker nak dpt..
kalu aku snap, sure x der muker aku kan..
so mak su nya la yg snap..hahaha..
tu la gunanya ada org ke 6....

makan



dah habis makan, balik arr...
x kan la nak duduk citu kan..
dh la x dpt pizza, lagi mau duk lelama kat KFC..
hahahah....
KFC ni aku g kat Sg Chua..aku kuar balik dr Bangi,
terus menuju ke Sg Chua lak..huhuhuhu.....

makan



dan sebelum mengakhiri entry ku kali ini..
tatapla gambar aku bersama Zulfadhli sebagai pencuci mata...
hehehe.........

5 comments:

  1. mak aiii, selera plak aku tgk KFC tu... huhuhu tak dapek laa nak makan bulan posa, mau mengamuk laki aku
    .-= sWeEtDaRLinG´s last blog ..Meh Ketawa Kejap.. =-.

    ReplyDelete
  2. selera kak....meh kite makan lagi...biar sumijelly ni blanje kite...hehehe

    ReplyDelete
  3. sumijelly4:43 PM

    @cik norfa,
    ha'ah..banyak la ko punya banjer..
    sok dpt gaji kira balik.......
    muahahaaaaaaaaaa.............

    ReplyDelete
  4. sumijelly4:43 PM

    @sWeEtDaRLinG,
    huhuhu...ala kalu ko x moh makan kat citu..
    ko tapau jerla..lagi selesa makan kat umah..
    hehehe....

    ReplyDelete
  5. [...] tu nak saaaaaaaannnnnngaaaaattt makan PIZZA HUT.. tapi x dapat makan kan??sebab FULLY BOOKING.. Pizza Hut x dapat, tp dapat KFC maka kene gak la makan sebelum nak raya nie kan.. [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...