Thursday, June 04, 2009

Thanks Yatt, Sue dan Ann

TERIMA KASIH pada 3 sahabat nie..
sudi jugak korang datang ke rumah aku....

[caption id="attachment_1002" align="aligncenter" width="300" caption="ketibaan para tetamu...."]P5227542[/caption]

sebaik ada yatt, leh la numpang kete dia yek...
Linda x dpt datang, katanya sibuk menguruskan hal opis...
x perla Linda, next time ler...

[caption id="attachment_1003" align="aligncenter" width="300" caption="ah ko yatt...sompek laie nak bergambar kat pintu gerbang umah aku... hahaha"]P5227544[/caption]

kawan aku yg sorang nie, x sah kalu x bergambar...
tapi kalu bawa dia kemana2 la..
aku rasa dalam kamera aku penuh gambar dia jer...
(jangan marah yek yatt.... cayang yatt)


[caption id="attachment_1004" align="aligncenter" width="300" caption="makan tetap makan, posing pun tetap posing..."]P5227547[/caption]

maaf la kengawan...
nak masak yg best2 payah la..
maklum la ada baby kecik...
maka aku hidang kan korang asam pedas, sayur ngan ayam halia jerla...
lain kali aku hidang yg best sikit yek...

[caption id="attachment_1013" align="aligncenter" width="300" caption="dari kiri : Yatt, Sue dan Ann"]P5227549[/caption]

x cukup lengkap la gambar nie...
x ada Linda ngan nadia
nanti la... kalu aku wat apa2 event...
aku ajak la korang lagi sekali yek...
sapik pun lom datang lagi umah aku nie..

[caption id="attachment_1015" align="aligncenter" width="300" caption="nak gak bergambar ngan anak aku.... nak pegang x leh, selit jerla muker kat celah buaian yek..."]P5227552[/caption]

masa anak aku jaga, x moh bergambar...
dah sibuk2 tgh tido, time tu la nak bergambar...
ko ambik jerla gmbr dari jauh jer...
dah anak aku tido...
hehehe..........

[caption id="attachment_1016" align="aligncenter" width="300" caption="dah..dah..g balik la..kang lambat lak smapi opis.."]P5227553[/caption]

THANKS yek...
nanti ada masa datang arr lagi...

2 comments:

  1. eh! aku baru pasan ada entry nih...huhu :)
    .-= nkara´s last blog ..????Hari Kemerdekaan Ke-52???? =-.

    ReplyDelete
  2. sumijelly7:54 PM

    @nkara,
    ah..ko memang..punya la lama aku tempek entry nie..
    baru hari ne ko pasan...
    nampak sgt x membaca blog aku kan??
    hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...