Thursday, June 11, 2009

Statistik Blog - Top Post dalam 30 hari

Sepanjang aku berblog sejak bulan Februari 2008 la kan...
kiranya dah setahun lebih la jugak aku berblog...
tetiba nak tgk gak aku nyer trafik cam ner...

Pos-pos berikut pada blog aku mendapat trafik paling banyak
x der la banyak mana pun....
tapi.....boleh la...

ni tuk 30 hari dari tarikh 10-06-2009...
korang kiralah dari tarikh berapa yek..
x koser nak kirakan....
hahaha.........

[caption id="attachment_1128" align="aligncenter" width="300" caption="dalam masa 30 hari dari tarikh 10.06.2009"]dalam masa 30 hari dari tarikh 10.06.2009[/caption]

dan yang paling rajin pelawat tgk adalah :-

[caption id="attachment_1127" align="aligncenter" width="300" caption="ada ker yang nie derang baca...... baca ker, tgk gmbr?? hehehe"]Top Post[/caption]

aku pun x tahu kenapa rajin tol pelawat tgk entry aku yang nie...
mungkin nak tgk keadaan aku semasa mengandung kot..
kenapa?? nampak gemuk ker badan aku nie??
atau macam sama jer??
hahahaha.............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...