Wednesday, June 03, 2009

Jenjalan habiskan cuti... (part 3)

ok.....ni last entry tuk tajuk ini.....
mesti korang bhusan asyik tgk aku bergambar kan..
hahaha.......

kali nie dapat la anak-anak aku mandi kolam...
dah ada ayahnya..
leh la mandi.......

[caption id="attachment_971" align="aligncenter" width="300" caption="Ayahnya jadi tukang memerhati jer..."]kolam[/caption]

[caption id="attachment_974" align="aligncenter" width="300" caption="suker ko Danial...siap wat PEACE lagi.. mesti mak su ko jeles..."]P5157410[/caption]

[caption id="attachment_976" align="aligncenter" width="300" caption="Leka kalu dapat mandi.."]P5157413[/caption]

[caption id="attachment_977" align="aligncenter" width="300" caption="eh..eh... kenapa Is.. air terpercik muker ker??"]P5157414[/caption]

sonok anak2 aku dapat mandi kolam...
lama dah x mandi ko....
maksud aku mandi kolam la....
bukan x pernah mandi yek...

[caption id="attachment_978" align="aligncenter" width="300" caption="Aku?? hanya leh duduk dan tgk jerla..."]P5157406[/caption]

aku?? huhuhu......
bila dah ada baby kecik nie...
apa lagi leh wat...
duk tepi jadi pemerhati jerla...

hari sabtu tu kami pulang....
kene pulang cepat2 lak...
aku nak cuci baju yg bertimbun lak...
sebab ahad (keesokan harinya) pula aku nak ke Danga Bay - Johor lak..
wat pe?? apa lagi follow suami ku la....
hahaha........

so........nantikan entry jenjalan habiskan cuti di Johor pula....
muahahaaaaaaa....................

S.E.L.E.S.A.I

3 comments:

  1. sekilas9:40 AM

    takde maknanye nak jelessss...sorrryyyy sket !!!

    setakat kolam...kat Puncak Perdana pun aderla...

    ReplyDelete
  2. sumijelly11:50 PM

    apa kelas kolam tu..
    ni kolam kat Cerating tau......
    mana sama airnya......
    muahahaha.............

    ReplyDelete
  3. [...] aku menghabiskan cuti bersalin dengan aktivit berjalan ker Cherating. Siap ada Part 1, Part 2 dan Part 3 [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...