Wednesday, June 10, 2009

akan datang sumijelly.com.........

ye ha,...
hari ni aku telah membeli domain baru...
sumijelly.com
dari hari ke hari nak beli..
akhirnya dengan nekad...
aku membelinya juga...

insya allah... sumijelly.com akan muncul..
aku ingat nak mempertingkatkan sedikit blog aku..
mungkin akan ada perubahan cikit,...
tapi x tahu apakah perubahan itu...
jadi...tungguuuuuuuu............

bermacam2 perubahan nak aku lakukan...
tapi aku akan buat sedikti demi sedikit...
insya allah...

jadi...akan aku umumkan bila web baru aku akan siap...
rajin2 la check entry di sumijelly.wordpress.com dulu aku yek.....!!!

2 comments:

  1. wahhh beli domain mana?? dah beli ke belom?? kalo belum, terjah aku punya reference kat serverfreak, at least aku dapat duit skit! muakakakaka semua pun mau untung

    ReplyDelete
  2. hahaha...dah beli pun..
    hari tu masa sumi dok cari, x moh reply YM..
    x perla... memana pun sama jer kot..
    hahaha..........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...