Wednesday, June 24, 2009

Berdua bersama...

hahaha.....
hari tu kami (aku ngan my IR la...) sampai umah awal lak..
dah sampai awal, x tau nak wat apa..
nak ambik anak, awal lagi..
then kitaorang decide g makan jerla...

Abang syg



so...sehari sebelum tu birthday IR lakan...
so..konon-konon g makan celebrate
padahal...IR yang bayar...
hahahaha...patutnya aku, ni terbalik...

berdua



aku order nasi goreng...
my IR order chiken chop...
kitaorang makan kat RESTORAN SHARIFAH..
tempat nie aku selesa cikit...
sebab ada air cond dan inilah restoran yang aku nampak
kemas dan bersih sekali...

makan-makan



bukan kata tempat lain x bersih...
aku nie, kalu dh dapat restoran yang ok..
malas dah nak g tempat lain...

Restoran




RESTORAN SHARIFAH
Seksyen 7


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...