Tuesday, June 16, 2009

A Famosa Animal Safari

k.. kali ni kita melawat haiwan lak....
Animal Safari ala-ala Zoo Negara.....
cuma kat cini bukan haiwan yang dikurung...
tetapi pelawat yang dikurung...
maka haiwan pula yang berkeliaran..
maka AWAS!! jangan terlepas sudah.........

[caption id="attachment_1194" align="aligncenter" width="300" caption="sempatla bergambar dipintu masuk......"]P6078017[/caption]

[caption id="attachment_1199" align="aligncenter" width="300" caption="tgk la Danial..sementara tunggu truck, sempat lagi memanjat....."]P6078037[/caption]

[caption id="attachment_1200" align="aligncenter" width="300" caption="masa ni x ramai orang lagi.... leh la rileks2......"]P6078038[/caption]

[caption id="attachment_1201" align="aligncenter" width="300" caption="ini la rupanya truck yang aku akan naik..."]P6078068[/caption]

[caption id="attachment_1237" align="aligncenter" width="300" caption="yee....bermula la acara melawat haiwam..hehehe"]P6078039[/caption]

[caption id="attachment_1238" align="aligncenter" width="300" caption="oh..belakang Danial ada kambing..."]P6078047[/caption]

[caption id="attachment_1239" align="aligncenter" width="300" caption="ni lak gambar rusa"]P6078049[/caption]

[caption id="attachment_1240" align="aligncenter" width="300" caption="inilah binatang2 yang ada..."]Animal 1[/caption]

[caption id="attachment_1241" align="aligncenter" width="300" caption="nak ku attach kan satu persatu banyak...maka ku gabungkan aja..."]Animal 2[/caption]

[caption id="attachment_1242" align="aligncenter" width="300" caption="tu dia...masih sempat bergambar walaupun dalam truck...muahahaha.."]P6078053[/caption]

[caption id="attachment_1243" align="aligncenter" width="300" caption="habis jer pusing round, aku tgk ramai dah beratur...sebaik aku g awal..x derla sesak.."]P6078070[/caption]

lepas aku ngan anak2 aku tgk binatang dalam taman...
kitaorang pusing dalam animal safari tu pulak..
yang kali nie binatang duk dalam kandang lak..
aku lak yang merayau-rayau..
hahahaa............

so...tu cerita tuk next entry la pulak..
klau aku sumbat dalam satu page nie..
jenuh lak nak mambaca kang...
k... tunggu next episode..
(pergh...dh macam drama sebabak lak..)
muahahahaaaaaaaa........

2 comments:

  1. typing error :

    yee....bermula la acara melawat haiwam..hehehe

    yee....bermula la acara melawat haiwan..hehehe

    :P

    ReplyDelete
  2. [...] malam aku anak beranak berada kat sana dan menginap di D’Sayvour Condo. Tempat yang g seperti A Famosa Animal Safari dan A Famosa Water [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...