Friday, June 05, 2009

Post entry dari EMEL.......

Ni adalah percubaan aku yang pertama…

Aku nak mencuba hantar entry dari emel ke Wordpress...

Aku x pernah wat lagi...

Tapi kat WP ada function tu...

Aku cuba dulu..klau jadi, amatlah senang kerja aku..

Sebab aku x perlu la bukak blog...

(kalu bukak blog ketara sangat cam x wat keje)

Muahahaaaaaa..............

So... entry ini adalah entry TESTING.

So, x der apa yang menarik tuk dibaca…

Tapi untuk dicuba mungkin boleh dikategorikan..

Hahaha..............

image0031

Disclaimer

2 comments:

  1. owh!! boleh ek??? blogspot takde kot function ni.

    ReplyDelete
  2. emm...x tau la pulak kat blogspot...
    kene pandai godek la...
    ni pun sumi try test cuba...
    dapat la pulak...
    hehehe...........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...