Monday, June 08, 2009

Teratak ku...tadaaa........

wah...dah 3 bulan duk umah baru nak kasi tunjuk yek..
marah Zana kat aku...
sebab dia dari hari tu suh tunjuk...

x dan la my prenz... ni baru sempat..
hehehe....... jgn marah yek..

ala..umah aku bukan nyer lawa pun..
boleh la tuk aku anak beranak duduk..
janjji dapat berteduh dari panas dan hujan..

[caption id="attachment_1052" align="aligncenter" width="300" caption="ades...adik Is... tepi arr.. kan nak ambik gambar adik.."]ruang tamu[/caption]

[caption id="attachment_1054" align="aligncenter" width="300" caption="sibuk benar ngan 'peace' tu..."]ruang tamu[/caption]

[caption id="attachment_1055" align="aligncenter" width="300" caption="6 kerusi + 1 meja makan..cukupla anak beranak"]meja santap[/caption]

[caption id="attachment_1056" align="aligncenter" width="300" caption="sini sepatutnya dry kitchen, tp aku nak wat tmpt masak gak... alasannya, kalu kat belakang nanti x nampak anak2 nanti..."]tmpt masak[/caption]

[caption id="attachment_1065" align="aligncenter" width="300" caption="Ni tempat aku membasuh pinggan mangkuk..."]Ni tempat aku membasuh pinggan mangkuk...[/caption]

[caption id="attachment_1066" align="aligncenter" width="300" caption="ni antara ruang ke depan, aku letak meja makan yang lama..."]ni antara ruang ke depan, aku letak meja makan yang lama...[/caption]

ni la sebahagian part kat tingkat bawah...
tingkat atas hanya 3 bilik tido dan 2 bilik air....
x kan ruang atas pun nak ambik gak...
bilik tido jer...
kan ada apa yang menarik...
nanti2 la yek...
huhuu........

so pada ZANA... hopefully ko pueh hati yo...
lamo x jenguk blog ko...
apa la kisah terbaru yek...

2 comments:

  1. ngehehehe... baik ati tau aku tak ulang sora mintak tunjuk. miahahha!! tau.. sibuk anak tiga lagi havoc dari anak dua nie. adeh... cemane life?? tadak maid kan?? sure huru hara.

    tapi mmg simple n nice je umah. skang kosong. byk lagi bulan leh pk beli tambah barang. kan??? ekekek...

    (zana dah abis idea nak beli apa sbb fulus pun yilek. duk dendiam dulu skang nie. :D)

    ReplyDelete
  2. tu la..sibuk ler gamaknya...
    anak dh tiga...
    x dan nak updated..........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...