Tuesday, June 02, 2009

Jenjalan habiskan cuti... (part 2)

oh yeaa.......
meh sambung tuk part 2..
disebabkan aku g Cherating 3 hari 2 malam...
dapatlah aku berehat secukupnya...

iyerlah.....kat umah korang ingat dapat rehat ker??
dari pagi sampai petang...
x henti-henti wat kerja tau..
penat ko...

aku ikut suami aku g Cherating nie...
ala-ala...aku bercuti la....
hahaha.......

[caption id="attachment_959" align="aligncenter" width="300" caption="Anak ku hanya mampu tengok jer.... nak mandi x leh..."]tepi kolam[/caption]

masa suami aku 'kerja', aku sempat la pusing2 kat hotel tu..
lalu la gak kat area swimming pool tu...
anak2 aku dapat tgk jerla swimming pool tu...
ank suh aku jaga 3 hero??
mati aku... silap2 aku jugak yg terjun dalam swimming pool tu...

sempatla aku snap 2-3 gambar permandangan...
ala.....gambar luaran jer...
x banyak pun...

[caption id="attachment_960" align="aligncenter" width="300" caption="Permandangan dari sudut kanan"]Hotel 1[/caption]

[caption id="attachment_961" align="aligncenter" width="300" caption="Permandangan dari sudut tengah"]Hotel 2[/caption]

[caption id="attachment_962" align="aligncenter" width="300" caption="Permandangan dari sudut kiri lak"]Hotel 3[/caption]

Resident Villa nie memang dekat ngan kawasan Pantai..
kalu nak menginap kat sini boleh la...
tapi kat area pantai tu..
banyak gak Chalet tuk di sewa..

aku pun lupa nak snap gambar...
tapi aku rasa...kalu korang g sana..
confirm leh dapat sewa punya..
bukan sebijik dua jer...
berpuluh bijik umah tuk disewa...

tapi kalu korang g time cuti sekolah, memang FULL..
kalu nak rileks, santai, enjoy..
g time waktu kerja...

so...ada lagi 1 part...
akan bersambung lagik.........

bersambungggggggg………………..


5 comments:

  1. alluuuuuuuuuuuuu.... YM jom!! add sweetdarlin79

    ReplyDelete
  2. sumijelly10:15 PM

    udah ku add nama muuuuuu...................

    ReplyDelete
  3. sekilas3:45 AM

    padan muke takleh mandi kolam..hahaha..
    padan muke..padan la sgt muke tuh..muahahaha!!!

    ReplyDelete
  4. sumijelly4:40 PM

    sapa kata...cuba ko tgk kat part 3 tu...
    mak aih...
    kemain suker dia mandi tau...........

    ReplyDelete
  5. [...] sempatla aku menghabiskan cuti bersalin dengan aktivit berjalan ker Cherating. Siap ada Part 1, Part 2 dan Part 3 [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...