Tuesday, October 06, 2009

You're Invited to the XBerry Party!

Win 2 BlackBerry Curves from Xpax??


wah...gah nya bunyi.. hari tu saja try luck hantar slogan kat Nuffnang pasal nak menang Blacberry. Pass tu tetiba aku telah di invite pergi party tu oleh Xpax yek..bukan dari NUFFNANG..... tiket dari Nuffnang hanya ada 40 keping jer... kira aku pun bertuah la kan? walaupun dari Xpax.

macam x percaya jer kan??

XPAX



pass tu aku ter'click' RSVP tu....

tetiba kuar...............



Thank you for the RSVP and see you at the XBerry Party on 10 OCT 2009!


** Please bring along your identity card for proof of RSVP.



adess...........habis aku... kalu x g x per kan??kan?? huhuhuhu Macam la aku leh kuar memalam buta tu kan.. nak pulak kat Sunway Piramid... adess...cam no nak buek ni?? ada sesiapa yang g sana?? sila angkat key board... *wink*wink*wink kot2 leh bergumbira bersama2...

Kepada sesiapa yang nak datang, sila sebarkan pasal party yang sedang hangat diperkatakan di seluruh bandar ini dan menerima eskelusif pakage yang HANYA boleh di dapati di party itu sahaja!

1. BlackBerry Curve 8520 Smartphone at RM888 (RRP: RM1188)
2. PERCUMA 1 bulan laluan pepraid BlackBerry
3. PERCUMA edisi terhad designer skin (ekseklusif designed oleh Lapsap, TAG, Black Fryday, Yayawoo & Bangkit)
4. PERCUMA leather holster or car charger
5. Hadiah cabutan bertuah
6. Percuma kupon minuman

Jadi, sesiapa yang nak jemputan dari XPAX nie, sila layari, pra-pendaftaran untuk Xpax BlackBerry Curve 8520 Smartphone @ http://www.xpax.com.my/blackberry/reg_file/order.php

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...