Thursday, October 15, 2009

Selamat Pengantin Baru - Chin

Yer..sekian lama duk terperap kat dalam DRAFT aku kan.. hari nie baru berkesempatan nak update blog pasal wedding kawan aku. Ni kawan masa aku kerja kat Isetan Of Japan. Sesama membesar di suasana Isetan.hehehe... sebaik x jadi setan ko..

Akhirnya Maslina @ Chin kawen gak yek.. lama dah aku nunggu hari bersejarah dia. sampai jua seru ko chin.



masuk..masuk jer ada banner gmbr pengantin.. ewah...ni gmbr bila nie?? gmbr bercinta la tu.. kehkehkeh..... duu tingin nak wat cam nie.. apakan daya.. x berkesempatan...

lain kali jerla, tuk anak2 aku lak..hehehehe



ni lak meja makan pengantin...masa aku datang pengantin ngah bersanding kat dalam umah.. kiranya, aku terus tgk di abersanding la kan.. sebaik awal sikit sampai..kalu tidak.. x sempat tgk Chin bersanding...



alaha...lawa nya kawan aku nie... eh..eh.. asal pengantin lelaki berkaca mata lak?? adess..ilang arr ensem...

oooo...rupanya.. pengantin lelaki sakit mata.. jadi dia berkaca mata.. tp x lawa la gmbr nanti.. bukak jerla kan.. kan senang nak ambik gmbr kawen.. sekali seumur hidup tau...





ha...baru hensem... hehehe... x per.. tahan la kejap.. nak ambik gmbr punya pasal.. kan nampak pun dlm gmbr mata merah pun..



alahai.. chin.. mcm di raja la pulak... comel jer... makin berisi nampak si Chin nie.. x per..hati senang.. pas nie lagi senang.. sebab dh berteman..



ewah.... tersenyum..senyum pengantin yek... senyum..senyum...sumer sedang ambik gmbr pengantin... dah macam paparazzi lak..


dari kiri : Suna, aku, Zana dan Lisa



sempat la jumpa beberapa kawan aku semasa aku kerja kat Isetan...

windu dengan derang.... x sangaka...memasing sumer pasang badan.. dah slim melim ... aku gak yang naik badan.. hehehehe



ni gambar aku bertiga..dulu aku ada gmbr masa kat Isetan, pun bertiga.. nanti la aku upload.. kalu korang tgk gmbr lama  aku.. totally berbeza ko...

sekarang berisi..dulu kurus jer... dulu terselah kebudak2 kan.. sekarang dh ada ciri ibu.. hehehehe



kenangan bersama penganti n la pulak kan... asyik gmbr berdua jer.. kene la bergmbr ngan sumijelly gak... hehehe


dengan Zana




dengan Lisa





k...sebagia penutup... aku sajikan gambar pengatin perempuan berposing.. pengantin lelaki tgh leka makan.. hehehe.. maka aku suh jer pengantin pompuan bergambar.. kehkehekeh......



aku ucapkan..selamat pengantin baru.. semoga kekal hingga ke akhir hayat..

Semoga menjadi seorang isteri yang soleh... jangan lupakan kawanmu ini yek...
SELAMAT PENGANTIN BARU CHIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...