Thursday, October 08, 2009

Gigi Pertamanya Sudah Tumbuh!

Semalam, baru aku pasan.... Zulfadhli dah tumbuh gigi la..!!!

Wah... x caya aku ...dah tumbuh gigi anak aku...merangkak pun belum, gigi tumbuh dulu. Sekarang nie, dia sedang berusaha nak berdiri lak. Sikit2 dia panjat tepi katil, tepi tangga tepi walker....

Adess...nampaknya anak aku nie x leh duk sensorang dalam baby coat tu... bahaya..takut dia berdiri leh jatuh lak ke bawah....

gigi



punya la payah aku nak suh dia nganga mulut,,,, dah gelak2 kan pun payah...

aku pegang dagu Zul... sebab nak snap gambar gigi nya tu...

gigi



Aku tolak dagu Zul sampai dia marah...tu ngah menangis tu... hahaha...teruk tul aku....

gigi



setelah bersnap2 gambar...hanya 1-2 keping jer nampak clear cikit...tu pun kabur2 gak..dah bergerak2..cam ner nak snap kan?? x perla..janjji nampak putih... tapi tu memang GIGI dia yek..

habis aku...pas nie kene gigit lak.. hahahaha.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...