Monday, October 05, 2009

Kenny Rogers with Lily & Tulip

Kenny rogers?? wah....sonoknya bunyi.. lama gak x makan ko. kalu nak makan g pun mahal la.. kene tunggu gaji ko. hahaha.. nak makan pun tunggu gaji ker.. teruk tul aku nie kan..

hari jumaat lepas aku ada date ngan Lilo dan Tulip.. ni kawan cyber alam aku yek.. kita org kenal melalui Group MH. Pernah dengar MH atau x pernah?? x pernah dgr, duk dendiam..baca jer entry aku yek..kui..kui..kui...

kr



inilah si bunga Tulip. Wah..sekarang dh insaf sikit..jahat lagi aku nie kan.. dulu free hair... skrg dh bertudung litup. Ayu jelita cikit kawan aku nie.. tunggu seru duk panggil nak berdua jer.. cepat lip..jangan tunggu lelama tau..hehehehe

aku pun dh lupa (maklumla dh tua) dia bertudung.. lama x jumpa..hahaha.. lama ker Lip, sebelum raya kan kita last jumpa.. tu pun htr gelang tangan kat aku.. Aiyok..citer pasal gelang, lupa lak nak bawa lagi.. hehehe..sorry lupa lagi la lip...

kr



ini pulah si bunga Lily.. opss...maaf yek.. sudah berpunya. Baru jer mengikat tali pertunangan bersama jejaka idaman melaya... hahaha

Bulan November nie bernikah sanding la yek.. pak pong..pak pong.. ramai lak kawan2 aku kawen tahun nie.. pass kawen, mengandung, pas tu bersalin.. mcm aku nie.. tup tap tup tap..dh 3 org..hehehe.. x per.. x per.. rezeki tu...

Insya allah, nanti aku g Penang aku singgah yek Ly... kene tnya my IR dulu la yek..


kr



ni tgh memilih menu.. adess... nak makan pun susah yek.. aku cam biasa, makan jer apa yang ada.. lagi pun org banjer aku..

wah..wah..wah...sedap kan bunyi.. org banjer yek... bukan aku bayar... aku nak, derang x nak, deerang gak yang nak bayar. org nak banjer... mana leh tolak rezeki.. hahaha

kr



tu dia makanan dah sampai... penuh jerkan isi pinggan tu...

tapi jap lagi korang tgk la... kekejapan jer ilang isi2 dalam pinggan tu...

kr



wah..melayan perasaan tul cik Lily nie... pikir apa la tu.. nak kata pikir cik abang, dia ikut sekali..

aku rasa tgh pikir pasal aku kot.. asyik nak makan free jer sumi ni..hahaha.. gurau yek lily...jgn marah..

kr



tu dia,......... licccccccciiiiiin ko.. pinggan sapa la nie??

ha..ni pinggan aku lak.. habis aku makan.. tinggal tulang jer.. sebaik x leh telan. kalu dak, habis licin aku rasa pinggan tu..

kr



ni la da pasangan bakal menjadi raja sehariiiiiiiii.......... lambbbbaaatttttttttt lagi yek.. bulan November..

sabar..sabar... nanti kawen la yek.. hahahaha

kr



perghh........dah kenyang, haus la pulak kan? ko tau.. air coke tu punya la banyak kali aku refill. rasanya dah 4 kali kot.. kata leh unlimited refill.... apa lagi, dok refill jer la aku.. rugi woo x refill... ha..ambik ko... dengan sumijelly x yah nak sekat2... akan ku refill jugak.. hahahaha

kr



peace!...hehehe,, dah macam si Danial lak.. cikit2 peace! cikit2 peace!

kr



sumi : cak.. ko wat per tu tulip...hehehehe

kr



tulip : meh cini aku tikan ko sumi...warghhh......

sumi : oh..berani ko... tunggu aku cekik ko... hahahahaha

kr



setelah makan dan minum.. apa lagi nak balik la.. lunch time aku sampai kul 2.45ptg jer.. tu pun dh terlajak kul 3.00ptg, tau dek boss aku mampus kene ngadap dia. duk leka berborak x sedar ko.. sepatutnya Anis joint, tp dia x dpt dtg, mungkin ada hal lain kot. x per la Anis, next time yek kita ronggeng sesama.

so..sekian saja entry aku tuk kali nie,, tetiba otak x leh perah nak reka citer.. kepala pening arr.. kan selsema.. so, baca ajala entry aku yg x seberapa yek..

4 comments:

  1. turun pangkat ke kak ? nampaknya letak kat tempat lain lah adsene ni hehe,mahal ke bayar makan kat situ kak ?
    .-= ishak hasimi´s last blog ..Earning pertama google adsense =-.

    ReplyDelete
  2. sumijelly12:50 AM

    @ishak hasimi,
    ha'ah la... xj adi glitter member la.. kan ada syarat2 dlm nuffnang tu.
    ala..kenny rogers standard la.. mesti cecah RM20++ punya la..hehehehe...
    dh dapat ker gravatar tu ishak??

    ReplyDelete
  3. licin-licin pinggan ko sumi..... tulang-tulang tu milik persendirian ke or ada milik org lain gak... kah kah kah... opppss.. dah insaf kena gelak pelan-pelang.. hihihihihi (sambey tutup mulut)

    ReplyDelete
  4. sumijelly11:37 PM

    @Tulip yang diktator tapi cute dan baik hati pulak tu...,
    hahaha...yer..yer..licin.. tu pun songlap tulang ko ngan lily.. tu yg cam banyak sungguh tulang kau kan??
    hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...