Thursday, October 01, 2009

Jem!Jem!Jem..!

Jem?? hahaha...bukan makanan yek..tapi TRAFFIC JEM yek..bila masa lak jem yek?? emm...hari raya ke-2 masa tu aku baru balik dari MELAKA..

aku kekejapan jer kat MELAKA tu.. kul 12.00 tgh hari gerak, itu pun lepas aku g Klinik. Dalam kul 6.00 ptg gak balik.. motif?? x tido citu, pasal anak aku x sihat then...aku x bawa baju lebih.. muahahaha......

IMG



So, ont he way nak balik KL, jalan memang sangat JEM sekali. aku kat kusi belakang beberapa kali tersenguk..sengukk dan beberapa kali aku jaga bangun dr tido yang x berapa lena...

my IR duk memandu dengan penuh berhati-hati.. walaupun JEM teruk.. dia tetap memandu... tapi kami ikut jalan lama.. kalu ikut higway PLUS.. mau kejang kaki my IR wei...

IMG



Zulfadhli ngan Danial duk membungkang tido ko.. dah x sedar dah.. memasing keletihan.. Siang beraya, malam menidurkan diri...

IMG



ini BOSS besar pun dah tidor,kalu dia jaga, mau gaduh jer ngan aku ... sejak aku kene duk belakang, dia jer yg nak concer kusi depan. sampai kan aku nak duk depan dia halau aku duk belakang....

tunggula ko Iskandar, Zulfahdli dah besau, ko gaduh lak ngan adik ko.. Ibu x tahu...hahahahaha.... sungguh teruk aku nie kan..??

IMG



so.. aku..dari tido, dh jaga.. x sampai-sampai lagi umah.. aku apa lagi.. bergaya, berposing bersama anak2 akuk yag duk lena tido...

Peace!! berhati-hati di jalan raya.. walaupun dimana anda berada...

Pesanan iklhas dari Sumijelly.com.. hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...