Wednesday, October 21, 2009

Giler Gelas Mc Donalds!

gelas



arghhhhhhh.........tolong...tolong......aku sedang giler sekarang...

Giler Gelas McDonalds ko... habis tiap minggu aku g bantai beli Mc D semata-mata nak dapatkan gelas ituw...

Tapi malangnya..aku ketinggalan 1 gelas bewarna PINK......

waaa......tolong aku carikan boley?? aku nakkkkkkkk....... ada sesiapa yg dekat McD leh tolong carikan tuk aku... aku nak kumpulkan 7 koleksi..

tau dek my IR matik aku.. sekali makan kat McD mau dekat RM13.00++.. kalu tiap minggu.. haaa...korang kira la sendiri...

sedang mencari gelas McD kat google..tetiba ada satu entry pasal McDonald..

amatlah kreative ini orang..pandai mereka cerita.. meh g baca kat BLOG AKIRACEO pasal entry Mc D nya.. amat menarik..

tapi sebelum tu..bg tahu aku dulu kat mana ada GELAS PINK yg ada lagik kat McD.. aku nak g carik!!!!!! cepatttttttt!!!!!!!!!!!

McD

8 comments:

  1. banyakk nyaa....nnti org dtg umah bleh hidang air guna gelas ni... :)
    .-= Nizaa´s last blog ..How To Change Your Blogger Template??? =-.

    ReplyDelete
  2. iskh2 mkn mekdi der doet laks :P
    ahahaha dasat kak su neh wat koleksi gelas mekdi

    ReplyDelete
  3. sumijelly6:18 PM

    @annapeje,
    demi kerana gelas..
    sanggup ku kumpul duit makan seminggu tau..
    muahahahaaaaaaaaaaaaa................

    ReplyDelete
  4. sumijelly6:18 PM

    @Nizaa,
    muahaha......meh..meh... sila la dtg..
    nanti kak sumi idang gelas McD ni..
    tp.. selagi x jumpa warna pink..
    gelas x leh kuar la..
    muahahaha............

    ReplyDelete
  5. akak, kalau nak komen, mmg dia buka page lain eh...atas tu kuar Revolution Church eh...?
    .-= Nizaa´s last blog ..I'm Featured in RedMummy.com & BeautifulNara.com =-.

    ReplyDelete
  6. sumijelly8:57 PM

    @Nizaa,
    waa......nizaa.... tolong masuk blog akk balik..td tu tgh test nak tukar templete baru.. tp x chantik..
    huhuhu....

    ReplyDelete
  7. ha ah..dah ok dah...hehe

    ReplyDelete
  8. sumijelly10:21 PM

    @Nizaa,
    hehehe...td tu testing jer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...