Wednesday, October 07, 2009

Sudah besar si Nandik ini

azalea



Nandik?? ayo.. apa nama la ibu ko letak..hahaha,, tu kene tanya si Ibunya yek, kenapa dia panggil anak nya dengan nama Nandik. Ini anak sepupu aku Ayu. Nama sebenarnya Azzalea binti Azlan

Mesti x camkan rupanya... aku pun x cam, sedang belek2 gambar lama, tertiba terjumpa lak dalam satu folder nie.. baru pasan, masa nie kami sekeluarga bersama2 makan di Johnny Steamboat kat Putrajaya. Masa tu kebetulan tengahari, dan my IR sangat free untuk banjer orang makan.

maka dengan membuat satu panggilan aja, terus jer Ayu datang bersama anak2 nya.. kebetulan ada maid nya, dia bawa la sekali..

Tarikh Kejadian : 12.07.2008


Tempat : Johnny Steamboat, Putrajaya


azalea



masa nie umurnya sekitar 6-7 bulan kot.. x pasti la. kene tanya ibu yang melahirkan nya. Masa nie aku ngan mengandung anak ke-3. baru-baru lagi.. kira tengah mabuk2 nie..hahaha.... tekak lak nak makan cam sedap jer...so Johnny steamboat tu la jadi mangsanya...hehehehe

Azalea



Ni zambar sekarang, dah berumur 1 tahun 8 bulan kot.. aku kurang pasti.. Nanti suh ibunya komen yek.. kasi betulkan umurnya.. aku pun x hingat baper haribulan tarikh lahirnya

zulfadhli



Ingat lagi kes anak aku kene gigit dek nandik nie..habis dahi Zulfadhli. Sampai berbekas ko. Jenuh aku nak explain kat orang kenapa kesan pada dahi tu. Kalu ku leh rakam kejadian tu, confirm cam x caya kan? dari nak cium dahi terus di gigit dek kerana geram atas kehenseman anak aku tu..hahaha

K.. pada Nandik nie, sila jangan cium2 lagik yek.. sok2 awak akan bakal menerima adik baru. Sayang2 jer, gigit2 x moh yek...

5 comments:

  1. comelnye die!anak sepupu eh.huaaahh ganas nye die pegi gigit dahi anak kak sumi!mesti die trauma nanti huhu.

    kak sumi,saye dah semakin temban gedebab ke?huaaa!tersentap hati ku bila kak sumi comment kt page

    ReplyDelete
  2. sumijelly6:12 AM

    @Afra Yuri,
    la..x der la tembam gedebab der..bersisi sikit la..akak rasa kalu jumpa live x nampak kot..
    hehehe...ala...bucuk2 jgn la sentap2 yek..
    maybe pandangan akak dh kurang kot..tu yg nampak lain..
    maklumla..dh tua..hehehe

    ReplyDelete
  3. @sumijelly, hehe xpe kite suke comment kak sumi.boleh semangat lagi nk kurus uyeh!
    .-= Afra Yuri´s last blog ..New layout, New Afra Yuri! =-.

    ReplyDelete
  4. Lain sungguh muka si Nandik.
    Beza mmg berbeza. Smp Ibu dia sendiri pun tak cam.. hahahah...
    .-= Ayu´s last blog ..Laksa lagi… =-.

    ReplyDelete
  5. sumijelly4:15 PM

    @Ayu,
    hahaha....tul.memang berbeza...
    aku pun x ingat, ni siapa masa memula tgk gmbr..
    hahahaha.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...