Wednesday, October 07, 2009

Mom Blogger Planet - October 09


Where Moms Unite




oh ya...aku baru pasan hari nie dah nak masuk minggu ke 2 dalam bulan Oktober. Seperti yang korang tahu, aku kan tgh review Blog MBP setiap bulan.. chewah..review la konon.. ala.. kira promote la.. tul x kak Ros?? hehehe...

K, kali nie aku nak promote tuk bulan Oktober 2009 la pulak.. kene ar tulis tajuk Oktober, aku kan wat promot setiap bulan. Jadi setiap bulan mesti ada kisah MBP... sapa yang joint MBP mesti tau kenapa aku duk sibuk2 wat benda ni..

Tuk bulan lepas, aku wat entry pembukaan cerita MPB, jadi kali nie nak citer apa yek?? emmm...k, kali ni MBP wat Peraduan.. Yup! peraduan, boleh di bilang tiap2 bulan ada jer peraduan MBP buat tau. Kali nie peraduan tentula tuk anak2.. emm..bila la pulak nak wat tuk ibu2 dan bapa2 anak2 nya yek?? kasi wat la kak Ros.. hehehe



Peraduan tuk Bulan Oktober ialah STROLLER. So korang sure pasan aku ada wat entry tuk peraduan stroller nie kan. Ha..peraduan ni tuk MBP punya la..x kan la aku sesaja masuk peraduan dia. Ada hadiah ada la peraduan kan? hehehe... mana tau leh menang ker, rezeki anak aku gak tu..

Pada sesiapa yang lom masuk peraduan tu, meh cepat2 masuk. Masih ada masa lagi yek.. Peraduan nie berakhir pada 15.10.2009.. tengah bulan tu.. sempat lagi korek gambar lama anak2 korang.. kalu ada rezeki dapat lah hadiah dari Photo Book Malaysia dan Alice Wonders

Ha..korang ingat joint MBP ni x der untung ker? ada tau.. leh tambah kenalan reramai.. leh bertukar2 link ngan member dr MBP. x caya..emm.. aku pun dapat member dr MBP gak. Kalu tidak, x kan aku leh berkenalan ngan Mamibizi nie. Sapa lagi kalu bukan Ann.

Wah.. tahniah la Ann, blog Ann dah di review dek MBP. Blog sumi bila la lagi, ishk..kalu leh x mahu la.. lom bersedia lagi tuk di review la..malu la... Wah..x pasal2 aku promote blog Ann lak..hehehe... x per Ann, kita saling promote mempromote. Jenguk la blog dia, memacma resepi dia sediakan. kot2 nak kek ker, lauk pauk ker, dia ada resepi tu...

So.. sambil berblog, sambil berkawan. Biar ramai kawan jangan ramai lalat..hahahaha... K, marilah kita memeriahkan blog MBP, pada sesiapa yang lom join, meh joint MBP yek.

K, nak tahu apa yang menarik lagi tuk bulan depan pasal MBP, nantikan ceritaku yek...

MBP

3 comments:

  1. salam sumi, baikk punya promote nih..he..e.. thanks very much!! bulan ni ada lagi contest menarik kat MBP.. 2 pulak tu dan yes.. untuk mak-mak budak sekalian alam yeha!
    .-= littlemama´s last blog ..Weblog Popular 1Malaysia – Extended to 31st October! =-.

    ReplyDelete
  2. sumijelly11:14 PM

    @littlemama,
    hehehe..thanks kak ros..kerna check it out my post...
    oh..ada yek tuk mak2 nya..hehe...
    nanti sumi tunggu yek..
    x sabar la pulak...

    ReplyDelete
  3. [...] pada bulan November.. seperti biasa.. mesti ada review pasal MBP yek… bulan September sudah, bulan Oktober pun sudah..apa pulak kali nie aku nak review yek… meh..meh.. datang membaca apa yang menarik lagi [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...