Tuesday, January 06, 2009

Hari Ke-2 di PASTI

hehehe.....hari nie baru betul-2 aku ambik choti...(apply tau)
so....hari nie, aku x hantar anak aku direct ke PASTI.....
tapi aku send kat umah pengasuh jer.....then tunggu Van datang pick up...
hehehe.......cam x caya jer dia nak naik Van...
tapi aku kene gak mempercayai nya juga.....

so.....hari nie kiranya kene awal cikit la smapai kat umah pengasuh..
dalam kul 7.15 pg aku dh sampai.....(tp kalu time kerja lagi awal kul 6.30 pagi)
so......park kete tepi jalan....then tunggu la van sampai.....

sampai jer Van, anak aku nie mcm dh biasa jer...
terus jer naik Van tanpa rasa takut....(terror la anak Ibu!)
then aku suh dia pastikan selalu duk ngan Abdullah (salah seorang jiran aku punya anak yg sama naik van dan sekolah gak!)

Pasti 1
(ni muker terpisat2 lagi......maklum la kena bangun pagi...)

Muker fresh
(ni baru muker bersedia ambik gambar..hehehe)

then...Van sekolah anak pun sampai......
ayahnya la tolong tengokkan Danial naik Van..
siap g hantar depan pintu Van lagik......
aku??... tukang snap gambor jer......hahaha........

Van



sampai kat Taska.......turun van....terus jer meluru ke Taska
mak aih...leju jer anak aku jalan......
x sabar.....sabar.........

sampai Taska



letak jer beg kat dlm Taska, terus g beratur depan Taska

beratur


beratur 1



lepas nyanyi berbagai lagu dan membaca doa.....
semua bersiap menuju ke kelas..
tp sebelum tu kene la susun kasut dulu kat rak.....
supaya berdisplin sikit........

susun kasut



then anak aku terus masuk kelas......
dan bermula la episod pembelajaran...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...