Friday, January 30, 2009

Carbonara Tulip's.........

Thanks



Thanks to my friend......
sbb bagi merasa CABONARA nya sebelum aku nak bersalin.....
lama dah mintak.......cuma semalam jer dia ada masa...
ada masa nak menghantar dan memasak......
muahahahaaaaaaa...............

cabonara



maklum la....tekak orang mengandung nie lain cikit.......
dh rasa tu yg sedap...so, kene la minta pada yg pakar......
tu hari dia buh makaronie,.....tp aku x makan...
aku minta spagetthi......hehehe..........

cabonara 2



semalam.........makan la aku semangkuk.....
ada lagi balance kuahnya......
selalu aku cicah ngan roti bakar.......x per...
balik kang leh la cicah....
huhuhu.......bestnya...............

2 comments:

  1. woo... mekasih-mekasih sbb mintak carbonara. seb baik pregnant.. kalu idak, kem salam jer la... hahahaha... demam pun ku redah jugak..

    ReplyDelete
  2. sumijelly3:44 PM

    alahai lip.......
    sodap lip...siap dua tiga kali aku ngadap........
    hehehe.............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...