Saturday, January 31, 2009

PASAR SENI @ CENTRAL MARKET

CM 1



lama gak x ke CM @ Pasar Seni......
huhuhu........rupanya banyak tol perubahan..........
aku nie dh jadi jakun la pulak...
kehkehkeh.............

kalu korang nak g CM, korang naik la LRT ker, TEKSI ker, Bus ker...
kalu sanggup drive.....korang leh park jer kat area CM..
tp sanggup ker redah jalan jem tu......
huhuhuh...............
Sejam pertama RM2.50, setiap jam RM2.00
selepas kul 5 ptg RM3.50......
so......pilih la pengangkutan korang yek...........

CM 2



kan kat CM selalunya org wat tempahan mug la, key chain la....
mcm nak wat.....tp duit x der.....
kan aku cakap.....
aku paling x tahan kalu shopping time duit x der.......
huhuhu..........sakit jer hati tgk.........

dah la tu.....banyak tol kedai yg dh bercambah-cambah....
secret recipe pun ada, kedai roti king pun ada......
dan ada banyak perubahan di dalam CM nie....
korang x caya......g la sendiri tgk.....
memang padat dan sendat......
muahahahaaaaaa................

POS



nampak lak peti pos nie....
hehehe.......dulu rasa x der..........
nampak sgt aku dh lama x datang kan??kan??

CM


Kereta lembu


(kerete lembu ini hanya la selingan.......muahahaaaaa......)

6 comments:

  1. muka enjoy jerk makyong neh...hua3! :p

    ReplyDelete
  2. Yo...bnyk perubahan erkk..,

    aku pung lama tak gi sana...
    kat 13 thn kut...hahahahhaahha..
    kedai makan thaifood kat atas tu ada lagi tak...heheheh.

    lama tak dating kat sana...hheheheh,

    @Toi
    woooo.....kat citu yek ko ngedate.....
    aku selalu masa school...
    suker lepak kat citu.......
    hehehehe.......
    Mc'D kat citu pun dh tutup tau.......
    hahahaha..............
    konangan lamo tu.............

    ReplyDelete
  3. makin moolat je muke ko...

    ReplyDelete
  4. sumijelly4:58 PM

    maunya x moolat..
    asyik makan...makan.....makan........
    hahahaha...........

    ReplyDelete
  5. aku ase cam aku je tukang snap gambar yg memula tu... tak pasal2 akak yg kat counter tu glamer...

    ReplyDelete
  6. sumijelly3:46 PM

    hahahahaha....................

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...