Thursday, January 22, 2009

Admit Spital???

Admit



Huhu.....pagi 21/01 kul 2.00 pagi aku kene g spital juga.......
perut aku sakittttttt.................
aku pun x tahu kenapa??
membuang dekat 3 kali sejak kul 10 malam.......
dengan muker yg berkerut2 menahan sakit.........
suami aku ajak gak g spital Kajang........

anak pulak tgh tido....
angkut jerla.......
then aku kene tahan WAD lak.........
balik la suami aku ngan anak2 ke rumah.....
dan aku?? tinggal la di WAD keseorangan......

Aku pun pelik kenapa aku sakit perut mcm tu sekali....
mencucuk2.......pedih.......mcm kene hiris jer...
padahal makan jgn cakap la..........
sumer aku makan....x pantang....tp berwaspada tau......

duk spital memang la best..
leh rilex.....x yah pikir kerja, x yah pening pala lagi.....
tp tu la....kalu setakat sakit yg x der berkaitan ngan bersalin nie.......
aku rasa lain cikit la......sbb aku jer yg sakit.....
baby ok..x der apa2...malah sihat lagi......

Air cond



duk selama 2 hari kat spital sejukkk giler arr......
dah la duk bawah air cond......tu pun depa dh tutup satu ngan kertas......
tapi kalu malam......sejuk yang amat.......

Danial



hari Khamis aku dah leh kuar.......
RESULT?? ok jer......x der apa2 yg serius.....
Danial ngan suami aku dtg jemput aku....

Makanan



then dapatla makan kat wad wat kali terakhir.....
tu pun anak aku makan sekali...
maklum la........Danial baru balik dari sekolah.....
lapar la katakan........
huhuhu............

1 comment:

  1. [...] kali dalam sejarah aku mengandung, aku di masukan ke Hospital Kajang gara2 aku sakit perut yg teramat sangat… x pernah aku masuk hospital selain aku bersalin. [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...