Monday, January 19, 2009

Ohw!!...U look RED!!

Muahaha..............cam pelik jer entry kali nie....
padahal aku nak citer pasal baju anak aku jer.......
sebenarnya baju nie dh lama beli....
then baru hari nie berkesempatan nak upload gambar nya........

Baju Warna Merah (dah macam RedMummy lak..) dari SABAH
suami aku tu hari g out station ke Sabah..
then dia belikan la sepasang baju tuk anak2 nya......
baju tuk aku dia x beli, pasal dia dah belikan aku Ikan bawal besau ko...
sempatla aku masak kukus (walaupun x sesedap kat kedai)....
huhuhuh.........

Baju sabah 1


Baju Sabah 2


Baju Sabah 3

4 comments:

  1. nkara1:33 AM

    merahnye pak ngahhh...
    gagagagaga....................

    ReplyDelete
  2. sumijelly11:59 PM

    hehehehe......merah u.......
    jgn x merah.........
    kehkehkeh............

    ReplyDelete
  3. sekilas7:03 AM

    ape ni..ape benda entry ni??
    tak best langsung..!! (sila baca dengan nada poyo eh)
    ~~~ngee~~~

    ReplyDelete
  4. sumijelly5:01 PM

    ni nada2 org yang x der kaler merah......
    muahahaaaaaaa.............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...