Thursday, January 29, 2009

Tagging Time : Thing I cant's stand!

The rules : List at least 5 things & tag your friends…
ini tag aku dapat dari sepupu aku.......AYU.....
senang2 jer ko nak ngetag aku yek.......
nah ambik ko jawapan nya...........

tensen



1. Tak tahan bila anak buat ragam masa time ayahnya x der.......nak pulak kene masa ayahnya g OUTSTATION......... adeh.......memang leh gila wooo...sensorang jaga, nak lak time tgh pregnant...... huhuhu.....

2. Tak tahan bila time CUACA panas terik....... mak aih....time tu rasa nak mandi air ais batu jer........ memang.....memang..... terasa panas.....dan time tu lak..... bau badan... huh...amatlah tidak menyenangkan.....

3. Tak tahan bila time JEM kat jalan.....time tu la...nak ter kucil dan nak membuang ayer besau....... kat mana lak nak g buang....... nak berenti tepi highway ker?? jangan nyah oit...naya jer......

4. Tak tahan bila g SHOPPING, tapi DUIT x der.......... waaaaaa........tu yang x best.....sbb aku x leh beli barang yang aku nak....kene pilih mana yang patut jer....... x suker!! x suker!!

5. Tak tahan bila aku kene tag........then aku kene lak pass kat orang......sbb aku x reti nak wat ayat dan aku bukan nya ada ramai kawan nak pas-pas tag.......
hahahahaha.........

so.....pada yang aku listkan namanya di bawah........

sila-sila la wat yek................dan "pemenang" nya adalah.......

MILA - Kawan opis aku
NORFA - adik tercinta aku
JULIE - kawan adik aku
ATIELA - kawan adik aku
HARWATI - kawan opis lama aku

sila-sila la yek......
jgn memalu yek...
huhuhuhu................

7 comments:

  1. saya suda menjawab tag yg tlh anda berikan sebentar sj td...sekian!

    ReplyDelete
  2. sumijelly8:16 PM

    huhuhu.....tu dia....... peserta pertama yang menjawab tag aku......
    muahahaaaaaaa......... :-)

    ReplyDelete
  3. mana gambar dgn tudung baru ni??
    ok ke tak ko pakai??

    ReplyDelete
  4. sumijelly10:24 PM

    lor........x sempat nak snap........
    ok la...tp nak kene cari baju sesuai la.......
    nanti aku snap weekend nie
    huhuhu...........

    ReplyDelete
  5. sekilas9:38 AM

    ohooo kene tagged rupenye aku ni...
    dah lama tak online la...
    sila layari blog sy utk jawapan tag anda yer...

    ReplyDelete
  6. huhuhu xpasal kene tag ye...xpe2 wat masa ni xde masa lagi nk jawab.....nanti org jawab ye...maklum la xbaik menghampakan ibu mengandung ni....hehehhe

    ReplyDelete
  7. sumijelly4:57 PM

    hahaha,,,,,,,,,,,,,
    nanti akan ku jenguk nya...........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...