Monday, January 05, 2009

Hari Pertama di PASTI

oh ya........hari nie aku choti...
(opss...actually x choti pun..aku MC...hehehehe......)
maklum la Danial nak masuk Tadika...
aku masukkan dia kat Tadika PASTI As-Syakirin Taman Kantan Permai, Kajang.......
Sebulan RM70.00 + RM25.00 (kenderaan) = RM RM95.00 aja......

so, hari nie hari pertama aku nak hantar dia......
pepagi dah kene kejutkan dia.......
pasal Si abang nie memang payah nak bangun.....
siap tunjuk baju sekolah dia tuk pakai.....
kang lagi payah nak mandi......

Tadika 1
(tu dia..habis penuh muker ngan bedak)

masa aku sampai, bebudak kat citu sumer dh masuk kelas...
anak aku lambat sikit sampai....sbb hantar si Adik dulu kat rumah pengasuh...
aku tinggalkan si abang ngan ayahnya kejap.
sbb aku kene g Klinik jap, ambik BSP.....
so.......bila aku balik dr Klinik jer....
aku tgk anak aku dh duk kat depan sekali....
betul2 depan TV.......

Tadika 2


Tadika 3



then aku pun panggil la dia jap......
chait....pantang panggil anak aku ni..
datang gak tu........
hehehe......siap ngan name tag bagai anak aku nie.....
jangan ilang name tag tu dah ler........

Tadika 4



Acara mewarna
(masa nie tgh mewarna..tu yg tukar tempat tu.....)

1 comment:

  1. [...] Januari, dimulakan dengan Persekolahan Danial tuk 5 tahun di PASTI As-Syakirin Kantan Permai. Masa nie aku duk Kajang [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...