Friday, January 02, 2009

Selamat Tahun Baru 2009!!!

New Year

Yeeehaaaaa.............
dah masuk tahun baru dah kita yek....
huhuhuhu............

Semalam aku x kemana-mana pun.....
duk umah jer......
lagi pun aku x terasa excited la nak menyambut sejak dh kawen nie...
dulu iyerla....sanggup turun KLCC nak meramaikan umat manusia kat citu.....

skrg nie...duk umah tgk TV jer...
tu pun leh lupa lak malam 01.01.2009 ada bunger api......
cuma yang aku pasan......bunyi mercun dh macam raya cina...
then aku memarah...sebab aku ngan anak2 aku nak tido...
then baru pasan..rupanya org sambut tahun baru...
kehkehkeh.........

kiranya aku terlepas arr nak nengok bunga api.......
x perla.......lain kali jerla......
itu pun kalu ingat........
muahahahaaaaaa.........

"HAPPY NEW YEAR 2009"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...