Friday, July 26, 2013

Bulan puasa selera makan menjadi...........

Amboiiiiiiiiiiii.............. tau la bulan puasa kan....

Tak dapat makan cari kedai makan punjadi la.. tengok gambar makanan pun jadila, tengok menu makanan punnnnnnnnnnn jadi la..hahaha

Bila tengok balik statistik kat blog saya.. LINK untuk menu makan paling tinggi di bulan puasa... masing2 mencari tempat berbuka yek???


Nah LINK nya sekali saya sertakan :-

Jadi... sila la baca, entry saya bukan menarik pun.. entah apa2 la yang saya review kan.... banyak pula salah tatabahasa lak tu...hik3

Ohya... hari ni Nuzul Al-Quran, saya keje KL tapi anak2 TASKA dan Sekolah di Selangor, jadi sendiri mau ingatlakan... nak tak nak kene la CUTI hari ni...............

Selamat bercuti pada yang cuti dan selamat bekerja pada yang tidak bercuti!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...