Sunday, January 31, 2010

Setelah sekian lama, baru nak beli..

Akhrinya...sekian lama dapat juga aku membeli..

patutnya beli masa memula..tp x pernah terpikir nak beli...

nila satu ketika aku dalam kesesakan jalan raya...br terfikir pasal benda ini...

Yer..benda yang aku sibuk2 tu adalah......................

img



Reusable Ice Pack.....

untuk susu badan aku....kan selalu bawa balik dari opis ke rumah..

kalu lambat, leh cair..jadi bila ada ice pack nie.. suhu sejuk beku tetap kekal..

img



yang nie aku beli besar sikit.. x der la pulak yang kecik..

x perla..ambik jerla dr x der kan..

img



3 bag sekali....

siap ngan cover dia..tp cover tu aku x pakai pun.. ada kat umah..hahaha

setiap hari aku bawa..dh jadi berat la pulak beg susu aku..hehehe

img



Kalu korang nak beli, leh masuk ke laman web Susuibu.com..

kalu nak. leh terus ke Bandar Baru Bangi, Seksyen 8 lagi senang...

Maka pas nie x perlu risau kalu susu aku cepat cair bila dah ada ini..hehehe

6 comments:

  1. sharinginfoz6:42 PM

    baguslah yang penting ianya bersesuaian dengan apa yang kita nak buat.....

    Siapa Nak Promo Blog???

    Macam Mana Nak Didik Anak2????

    Hati2 Guna Debit Card

    ReplyDelete
  2. @sharinginfoz,
    yup..bila ada ais batu ni...sekurang2 nya..ada gak back up kalui terjadi apa2 kan??hehehe

    ReplyDelete
  3. x paham kak sumi .
    xpela..saya bakal jadi bapa..tu pun 7 thn lagi.
    hahak..
    .-= aus´s last blog ..ADUKA DIKEJAR POLIS LAGI . =-.

    ReplyDelete
  4. @aus,
    ishk...ko tu memanjang x paham jer...
    ingat cewek jer..hahahha
    tu tuk bekukan susu badan la...
    kan kak sumi breasfedding...jadi selalu x sejuk kalu bawa balik umah..
    bila ada ice pack nie..leh la tahan sejuik tu...hehehe...
    kawen dulu la..nanti baru tnya balik kat kak sumi..hahahah

    ReplyDelete
  5. Klu beli untuk sejukkan air dalam tin boleh gak kan? :8
    .-= Dak Wan´s last blog ..Tagged Profile =-.

    ReplyDelete
  6. @Dak Wan,
    boleh jugak kot..rasa sama je rkot function nya..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...