Sunday, January 24, 2010

Bersuka ria bersama rakan

Yer..semalam aku sempat berjumpangan rakan2 sekolah menengah aku...



Walaupun sekejap dan x ramai seperti yg di jangka....tp amat seronok...

aku x sempat lagi nak edit gmbr...jadi aku upload dulu gmbr ini yek..nanti aku update full version yek...

img
Seramai 11orang yg hadir memeriahkan perjumpaan ini.... Terima kasih ku ucapkan kerana sudi juga untuk mejayakan nya...

Dari ke Bora Ombak,aku tukar tempat ke Restoran Seri Ratu, jalan Ampang...

img



Dan rezeki Allah juga...makanan kami di belanja oleh Datu yang berpengaruh di kawasan Ampang itu..

Thank juga pada Frans kerana telah memberikan tempat makanan yang belumpernah di cuba...

Best ko..try la makan kat citu yek...

4 comments:

  1. @akak su,
    memang sonok kak...tp nakmengumpul tu yg x sonok...susah..memasing dh ada komitment... payah la nak adjust time kan..hehe tp walaupun x ramai..at least jumpa gak derang..hehehe

    ReplyDelete
  2. wah2,bestnya sumi...dah lama tak jumpa rakan2 skolah...

    ReplyDelete
  3. @eyriqazz,
    yup..mrmang seronok pun qyriq..
    bila jumpa..memacam citer kuar...hahaha

    ReplyDelete
  4. @nkara,
    amboi..dh la makan..siap berdating lagik..hahahah
    air ijau tu ramai yg minat ko..rasa cam air serai..hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...