Monday, January 11, 2010

I’m a Tooth Fairy

I'm a tooth fairy??

Oh tidak...bukan aku la...tapi THE ROCK la..dalam citer Tooth Fairy nie...

Nak ambik gmbr, x dapat..puas aku cari sayap..x jumpa la.. x perla.. janji guna jerla gmbr The ROck bersayap nie yek..
poster

Tapi kalu lah aku yang menjadi Tooth Fairy la kan...

img



Mestila aku akan mencuri gigi kanak2 dengan penuh berhati2 supaya kanak2 tu x terjaga lakan..

mg



Memula kena la teropong dulu kan.. nak tgk kanak2 tu dah tido ker belum... x der teropong..guna kamera pun ok apa..skrg nie kan dh changgih...hahaha

Pas tu.. aku tarik la dengan magnet..supaya kanak2 tu x terjaga... jadi gigi tu x derla ilang..

img



Selalu org kata, kita akan tukar ganti dengan duit kan.. aku akan bagi duit ngan surat menyatakan dia telah kehilangan gigi nya...

Macam surat yg aku tulih tuk Danial nie..

Jadi dia ada la kenangan bila giginya telah di ambil..hehehe...

img



Bila tgk gigi Zulfadhli nie.. lambat lagi la nak tumbuh kan?? hahaha...so Tooth Fairy kene la tunggu sampai gigi Zulfadhli tumbuh sumer dulu br leh curi..hahaha

Kenapa yek aku sibuk2 nak buat karangan ini...hahahah..

sebabnya ada peraduan yang di anjurkan oleh Nuffnang untuk Tiket Wayang Tooth Fair nie...

Korang nak joint?? jom..senang aja...

Write a blog post titled “I’m a Tooth Fairy..” and share with us how would you complete your mission to collect tooth from underneath the pillow of a child. Share with us what gadgets you’d like to have to ensure total stealth in your operations. By all means, if you are able to take a picture of yourself in tights with wings, do share that in your post too! Once you’re done with the post, just leave a comment in this post sharing the permalink of your blog post.



So...aku punya dh selesai...korang x nak tgk ker.. kalu dapat tiket nie, aku nak tgk ngan Danial.. nak suh dia tgk..selalu bawa my IR jer... cian Danial... asyik kene tinggal jer..hehehe

Sila la jenguk laman web Nuffnang untuk keterangan lanjut yek... :)

3 comments:

  1. good luck!!
    .-= eliss´s last blog ..Pergi =-.

    ReplyDelete
  2. @eliss,
    thanks eliss..
    nak dpt tiket tuk anak lak..cian dia x pernah nak dpt tgk wayang..hehehe

    ReplyDelete
  3. [...] Wayang | Yang Mencoret --> sumijelly Yer…seperti yangku harapkan .. dengan berbekalkan entri ini, aku berjaya mendapat jemputan dari [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...