Saturday, January 09, 2010

JCO di pagi hari....

Wah...pepagi aku melantak JCO ker??? hahahaha

Bukan..bukan... ini bukan JCO yg baru di beli..tp ni JCO yg dh lama..hahahaha

Mau la pepagi g beli JCO yek..hikhikhik

img



Ok..entry ni sebenarnya minggu lepas... tp di sebabkan terlupa nak buat..maka ku bawa ke hari ini...

Jadi jgn ingat aku makan JCO tu hari ni yek...minggu lepas yek..hikhikhik

img



JCO nie adik aku yg bawakan... di abawa balik malam.. tp klau dh bawa balik malam..x der la nak makan lagi..

nanti leh mengemukkan badan..hahahaha

img



Maka pagi tu aku panaskan la balik...

Kiranya nak bawa anak aku g makan sana.. x akan ku bawa punya la..

Maka merasa la jugak anak2 aku makan kat umah jer..hahahaha

img



Emmmm...........rasanya??

Mcm Dunkin Donut gak...

TP memang banyak gula la... leh dpt penyakit kencing manis la kalu makan hari2...

Kesimpulannya.. mungkin makan hanya sekali sekala.. nak jadi kana makanan tu peberet..mungkin tidak.. gula dia terasa sampai ke tekak la wei...

Manis yang amat...hahahaha

3 comments:

  1. wuihhh, sodap eh k.sumi!

    ReplyDelete
  2. @wany,
    eemm..boleh la..tp memang manis la JCO nie..
    terasa tul gula..
    heiap.....kene kurang kan gula tau..hikhikhik

    ReplyDelete
  3. @su@mamasyaza,
    hahaha...tu la 1st time nak merasa..
    posing menyengat la..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...