Saturday, January 23, 2010

Ada apa dengan cinta?

aadc



Selamat hari sabtu!

hehehe....hari nie aku ada acara berjumpa ngan rakan- rakan bekas sekolah menengah di Bora Ombak.. itu pun kalu sumer datang...

Kalu tidak..tukar plan g tempat lain... hahaha

My IR x ikut, dia bab2 nak gperjumpaan mesti malas...esok pun x tahu dia ikut @ tak...hehehehe. Nampknya, Cik Norfa gak la yg jadi peneman...hahahaha

Esok pun ada perjumpaan gak, ngan mmumy2 MBP kat Tasek Shah Alam..

emmm....letih lak sebulan nie..ada jer program... betul2 nak jadi blogger tegar aku nie..hahaha

Okla..x der apa2 yg menarik nk di cerita...

Motif letak gmbr tu?? hahaha... x der apa2 pun..sesaja jer...

Selamat berhujung minggu yek!

7 comments:

  1. Kak sumi!! Sy nk ikot gk~~ :) Hv a nice weekend! ;)
    .-= Fathiha Zainal´s last blog ..Memburu jejaka idaman! =-.

    ReplyDelete
  2. nak jd blogger tegar juga..

    ReplyDelete
  3. @Fathiha Zainal,
    adess...Fatihah.. kan duk jauh kat sanun tu...camner nak joint..hehehehe
    ala..dh dapat FA dah la....huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. @eyriqazz,
    hehehe...kenapa x joint...kalu x leh jumpa azwa sekali lagi...k...happy weekend yek eyriq

    ReplyDelete
  5. @nuyin2u,
    boleh..boleh.... kena rajin update blog la..
    nanti lehla jadi blogger tegar...
    kak sumi x la tegar sgt...biasa2jer..hahaha...

    ReplyDelete
  6. @sumijelly,
    Haha! Sy dapat poster n bergambar ngn FA je. Lom dpt kt sy lg FA tu. (Mcm akan dpt jew) 8)

    ReplyDelete
  7. @Fathiha Zainal,
    ah..x kira.. x kira..jeles..jele.s.lain kali sampai sayang kak sumi kat FA..cakap sumijelly peminat dia..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...