Saturday, November 07, 2009

Carila yang dapat memberikan pulangan!

Hari ini hari sabtu... maka entry hari nie aku kasi yang ringan2 jerla.. Just nak kongsi cerita jer. Korang kan tahu, aku kalu bab-bab FREE nie mesti suker. X kira la... susah ker senang ker, mesti aku nak gak. Benda FREE beb.. x kan nak lepaskan.

catalog



Yang aku nak cite rnie kisah aku ngan ENFA MAMA CLUB .

Aku kenal ENFA MAMA nie sejak aku mengandung anak PERTAMA dulu.. masa tu suker baca paper.. sbb nak sample FREE. Habis sumer sample aku request. Sehingga la aku rasa cam best jer jadi member ENFA MAMA nie.

Nak membeli nya..x der la.. mahal ko.. makan yg FREE jerla.. :)

Atas usaha aku men'joint'kan diri ke dalam ENFA MAMA club nie. Dapatlah aku collect POINT.

Nak collect point nie ada 2 cara.

1) Beli dan kumpul mata ganjaran

2) Perkenalkan satu org kawan yg sedang mengandung dan dapat mata ganjaran.

Korang agak la kan... aku yang mana satu?? :)

Confirm2 ygn no 2 kan... sebabnya nak beli susu pun x pernah.. jadi aku hanya tolong perkenalkan jerla..

catalog



Asal ada jer orang mengandung, aku ajak joint ENFA MAMA CLUB.. setiap sorang aku dapat lah 100 point. Jadi sehingga 30.10.09 aku dah ada 1005 point.

Ha..itu tuk tahun nie.. tahun lepas-lepas dh habis la.. dok g redem jer barang.

Catalgo



tapi tu la.. bila aku selak2 katalog penebusan hadiah nie.. x der lak tuk VOUCHER... =(

kalu ada sedap gak kan.. leh gak bershoping-shopping... :)

Maka..sebelum penghujung tahun dapat la aku redeem barang...

emm..barang apa la kali nie nak redem..?? :)

maka dengan itu... JOINT jerla memana yang dapat memberikan kita hasil yang lumayan. x kira la dari segi apa... :)

2 comments:

  1. 8) Yeah! Join jgn tak join

    ReplyDelete
  2. sumijelly5:36 PM

    @Dak Wan,
    yer...rasa mana ada peluang mesti try..
    hahahaa........ :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...