Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya AidilAdha 1430H

Hari ini Umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha 1430H di Seluruh Dunia... dan di kesempatan ni, Sumijelly sekelurga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Haji.

Tahun ni aku sekelurga beraya di Melaka, kerana my IR telah mengorbankan 1 ekor lembu untuk aku anak beranak. Jadi ke Melaka la kami sekelurga..

Lama gak aku x tengok lembu kene sembelih.. yg selelu aku nampak, daging lembu kene lapah jer.. :)

Jadi pada yang menyambut di luar KL seperti tempat2 yg dibanjir aku, berhati2 semasa memandu. Pada yang beraya di KL, suasana mungkin berbeza tp kalu ada yang wat Qurban meriahla sikit. Sekurang2nya, ada acara sembelih lembu..

Raya



Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha (10 Zulhijah 1430H)

img

3 comments:

  1. Salam AidilAdha buat Kak Sumi sekeluarga.. ;)
    .-= Fathiha Zainal´s last blog ..Ofis sudah kosong. =-.

    ReplyDelete
  2. salam aidiladha utk sumi sekeluarga...amboi cantiknya purple..berseri seri gitu
    .-= su@mamasyaza´s last blog ..SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA =-.

    ReplyDelete
  3. @Fathiha Zainal,
    Salam aidiladha jugak tuk Fathiha...
    selamat berhari raya yek..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...