Monday, November 16, 2009

Selamat Pengantin Baru Iskandar!

Yer...Selamat Pengantin Baru Iskandar.. hehehe..bukan anak aku la..tapi kawan aku la.. Kawan masa sekolah rendah dulu... pergh...tgk..punya la lama..tp still berhubung lagi.. korang masih berhubung x ngan kengkawan sekolah rendah?? Tak...?? ishk,,ishk...dh, g cari kat Fb tu, sure ramai kan??

K..kawan aku nie wat Majlis kat Bandar Saujana Putra...aku pun x pernah sampai kat citu..kawasan perumahan baru gak la. Masih kuar masuk lori tanah. Kiranya masih dalam pembangunan la tu.

wedding



Aku g hari sabtu hari tu kul 12.30 tgh hari, tapi di sebabkan g berkonvoi..menjadi la kul 1 ptg baru bertolak dari rumah.. biasala, ada jer masalah.. baru balik kerja la, nak mandi la.. nak itu la.. nak ini la... :)  (jangan marah keyrul...)

wedding



Sampai sana dah ada yang sampai dulu. Raja la yang aku nampak..Naz sampai kemudian nya. Bila sesekali berjumpa, macam2 la bercerita. Kisah A la, kisah B la.. ada yang duk citer pasal kerja, pasal rumah, pasal anak..

Skrg kawan aku nya wife, Shahril sedang mengandung anak petama.. rasanya lagi 1 sebulan akan bergelar bapa pulak. hehehehe...bertambah lagi anak2 buah aku nie yek.. walaupun anak kawan aku, tetap gak anak2 buah aku...:)

wedding



Rajin si Raja melayan si kecik nie.. habis dia main muker.. dan kebetulan baju derang sama lak.. apa lagi, aku pass la anak aku kat raja.. dah macam bapa ngan anak lak..

Ok apa...ada ciri2 nak timang anak tu?? bila lagi?? hehehehe

wedding



Kitaorang layan makan dulu sambil Pengantin ronda2 jumpa ahli keluarga dia.. sampai kat meja kitaorang..wah..bercerita sampai x ingat diri tu sebagai Pengantin..hahaha...

Sebaik majlis dia.. kalu majlis org...habis.. x per.. x per... bila lagi nak mengusik pengantin kan??

wedding



Ni acara bergambar bersama pengantin pula.. Pelamin x der, dia buat sempoi jer.. x per, yg penting nikah dulu.. sanding2 x der pun x per..

Dah wat majlis macam nie pun cukup meriah juga..

K..k... susun atur diri memasing.. tu tgh cari port nak berdiri...

wedding



Standbyy... bersedia... ada lagi yg belum bersedia..

Apa lagi la pengantin duk bercakap tu??

wedding



Senyum!................

wedding



Acara menembak pengantin dengan acara gaya bebas.. hahahahaaha

wedding



Apa2 pun..sumer dah selamat...

Nikah sudah, majlis pun sudah..

Selamat la berbahagia hingga akhir hayat...

Selamat Pengantin Baru dari sumijelly sekeluarga..

4 comments:

  1. lawa baju dorang kaler grey... :)

    ReplyDelete
  2. dah bermula pun kenduri kawin...ingatkan cuti sekolah nanti baru start...lepas ni gantung periuk belanga...makan nasik kenduri ja...harap hujan tak berpanjangan...kesian tuan umah kenduri
    .-= su@mamasyaza´s last blog ..Konvo Ratu Kesayangan =-.

    ReplyDelete
  3. sumijelly7:22 PM

    @Nizaa,
    huhuh...grey... memang chantik nizaa..
    kene ngan pengantin..
    tp lupa lak tnya belah pompuan pakai warna apa... :)

    ReplyDelete
  4. sumijelly7:26 PM

    @su@mamasyaza,
    tul..tul..
    alhamdulilah, masa kawan sumi wat majlis x hujan..
    tp dh mendung..
    memabg susah kalu ujan..nak kuar payah.
    terutama yg ada anak kecil..
    susah nak kendong klau time ujan..
    tp kat bandar x per lagi, kalu kat kampung...
    ades...tanah merah tu.. habis kete.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...