Thursday, February 04, 2010

Tuah sumijelly nampak di manisnya

Wah..aku, sejak bila la pulak pepandai jer tukar peribahasa...

selalu org sebut, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu kan??

img



Macam tu la jugak aku..hari ni opis aku ada Thursday Talk.. selalunya akan di lakukan setiap bulan at least sekali sebulan la..

Thursday TALK kali ni derang jemput org dalam bidang perhotelan la..

img



Di sebabkan hari ini berkaitan HOTEL dan RESORT, jadi mcm biasala..mesti ada KUZ di ahkir TALK..

Perghh........x sangka la pulak..dengan menjawab soalan semudah itu..aku gadiah menginap di HOTEL HOLIDAY INN.....

img



Yahuuuuuuuuu........bercuti lagi nampak nya aku...hehehehe...

sebaik valid sehingga 6 bulan dari sekarang...hehehe.. my IR x tahu nie.. leh arr wat kejutan ANNIVERSARY yang bakal menjelma ni..hehehe...

Terima kasih HOLIDAY INN...nanti sumijelly akan datang menginap yek..sila tunggu...!! hehehe


7 comments:

  1. wow bertuah badan....

    ReplyDelete
  2. huh!!!dengki la mcm ni...
    .-= Bean Moreno´s last blog ..-= NuFFie MoVie TreAt =- =-.

    ReplyDelete
  3. pergh!! seronoknyer akak...huhu jeles sangat nih

    regards,
    Triplesmiley

    ReplyDelete
  4. @matjoe, .
    hehehe,,,rezeki tu... nak wat cam ner???
    eh..x buat lagi ker GRAVATAR tu..
    x kuar pun wajah ko yg kacak tu?? hehehe

    ReplyDelete
  5. @Bean Moreno,
    eleh...nak dengki yg akak dpt hotel jer ker??
    yg dia dpt cash..lagi kak sumi dengki..muahahaha....
    bak cikit RM20.00 nak wat makan tengahari..hahaha

    ReplyDelete
  6. @sofia,
    hehehe...jgn jeles yek.. jgn yek...hahaha
    bestnya..nak holiday lagi...walaupun area KL hahaha

    ReplyDelete
  7. [...] x aku pernah citer pasal aku dapat GIFT CERTIFICATE  HOLIDAY INN tu? haaa……. ni yang nak di gunakan [...]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...