Friday, February 26, 2010

[CONTEST] Aku & Kancilbiru2

waa.........waa... aku kene masuk gak contest nie... sbb aku gatal2 duk bising ckp cepat tul tarikh tutup contest...

Perghh..x pepasal aku di PAKSA nyah! hahahahaha

Tugasan pertama :

1) Buat satu entry bagaimana dan sejauhmana korang mengenali Kancilbiru. Melalui event ke? blogwalking ke, tersepak tengah jalan ke..bantai ajo sebab wa momantai korang nak buat camna pun...

Siapa Kancil biru nie??
- Eleh....poyos jer kan letak Kancil Biru... letak la Kuda belang ker? Gajah Berbisa ker?? hahahaha
- Nama penuh dia Norhasniza Sabaruddin
- Seorang isteri dn pekerja kat UiTM yek...
- Ada blog yg bernama Ini Belog Saya ---> korang jgn tertipu dgn Hanis Zulaika.. mereka bkn adik beradik yek..hahaha
- Kecil kenit dn comel ko...hahahaha

Berbuka



Korang pernah tgk gmbr ini?? ha....ni gmbr kami berbuka puasa bersama Nuffnang kat The Apartment tau..

Nizaa, adakah ko lupa saat kita mentedarah hari tu?? hahahaha

Aku tertipu masa ini..aku hingat dia lom kawen..ghupanya dh kawen ko... Mak tertipu.....waaa..........

Dia amat aktif bersama Nuffnang sejak 07.08.2008 hahaha... sbb selalu nampak dok update pasal nuffnang... betul.. x caya meh baca

Tapi dia juga ada menurunkan beberapa tips mengenai

Ishk..banyak la..kang aku list kang..dh serupa lak Blog Kancil Biru lak.. dh bukan Blog Sumijelly lak..muahahahah

Ke...kembali kepada Tugasan ke dua :

2) Berapakah jumlah post yang ada dalam blog Kancilbiru ini setakat hari ini, sebelum entri contest ini dibuat.

Jumlah nya : 341 post (main teka jer.. x tau pun..)

Tarih tutup penyertaan adalah : 11.03.2010 (keputusan akan di umumkan selepas seminggu)

Hadiah nya ialah :




Sapa nak turut serta meh..meh.. dtg Blog Kancil Biru nie dn memeriahkan lagi.. leh berebut hadiah tu ngan aku...

Bukan susah pun nak masuk.. wat mcm aku.. pas tu ko cr jer jawapan dlm Blog dia gak.., klau x jumpa memang saja la kan...

So..good luck untuk diri ku...muahahaha

8 comments:

  1. ishh kena join ni...casing tu sgt menarik...nizaa pun cool,mati2 aku ingatkan kancilbiru tu coz dia minatkan cerita sang kancil kecil3 dulu
    .-= eyriqazz´s last blog ..BlackBerry® Storm™ 9520 | Bagaikan Petir Memanah Jiwa =-.

    ReplyDelete
  2. isk2..
    mummy..
    ausjelly xde can da..

    hahaha .

    ReplyDelete
  3. ehem ehem...norhasniza tu staff uitm da....ok..all the best. kang drop kak sumi punya link dekat comment contest tu yer... :)
    .-= Kancilbiru´s last blog ..[CONTEST] Aku & Kancilbiru =-.

    ReplyDelete
  4. @eyriqazz, hahaaha..lawak la hang eyriqazz...
    .-= Kancilbiru´s last blog ..[CONTEST] Aku & Kancilbiru =-.

    ReplyDelete
  5. @aus,
    hahaha...ala.. mana tau..
    tetiba mumy kalah..aus menang.. leh gak kenen2 hadiah tu..muahahaha........

    ReplyDelete
  6. @Kancilbiru,
    erkk... yeker.. jap..jap.kasi tukar cikit ayat tu..muahaha.. leh kan?? di kira x ?? hahaha

    ReplyDelete
  7. good luck sumi. ececeh... sebahagian tu aus puyna, tin tu tinihani punya

    ReplyDelete
  8. @matjoe,
    hahahaha..... adalak sebahagian nya yek..
    ala..x kisah..joint2 untuk menambah kan entry kat blog..hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...